|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nee, Grunn heeft misschien ook niks in de CL te zoeken, maar het Ajax van vanavond wel dan?? |
met alle respect, al staat ajax 10e dan hebben ze alleen al qua naam iets in de CL te zoeken. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
ach wat heeft een uitgekleed fc grunn (want er zit een leegloop aan te komen) nou te zoeken in de CL!
Tis allemaaal leuk en aardig, maar 1 goed seizoen wil nog niet zeggen dat je meteeen een CL waardige club bent! Ajax hoort daar gewoon thuis en hebben volgend jaar (hopelijk) een beter team op de rails!
maar veel belangrijker is dat hveen weer EUROPA in is... Voor de derde achtereenvolgende keer al weer!
trouwens? Waar zijn die tukkers nu die dachten dat ze wel ff van hveenn zouden winnen???
5-0 ;) |
Zegguh Gerrit, wat zit er een onwijs verschil met je reacties op fok en hier, gewoon beetje aan het en op fok ?;)
Anyway, jammer voor Groningen maar over 2 wedstrijden is ajax gewoon de terechte winnaar. En met het team wat Ajax volgend jaar heeft, kunnen ze volgend jaar nog aardig ver komen. Waar ik Groningen niet echt in staat acht om uberhaupt door de voorronde heen te komen.
Leuk voor Heerenveen, mooie wedstrijd (penalty Pranic !!) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Zegguh Gerrit, wat zit er een onwijs verschil met je reacties op fok en hier, gewoon beetje aan het en op fok ?;)
|
Oja dat gezeik over het bestuur van ajax?? dat is gewoon nog steeds superslecht toch? :nervous: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
Oja dat gezeik over het bestuur van ajax?? dat is gewoon nog steeds superslecht toch? :nervous: |
Nee ik doel meer op zinspelingen van Ajakkes/020/j0den, dat gezeik zeg maar ;)
Bestuur is een ramp, ben ik het absoluut mee eens. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Nee ik doel meer op zinspelingen van Ajakkes/020/j0den, dat gezeik zeg maar ;)
Bestuur is een ramp, ben ik het absoluut mee eens. |
hahaha beetje rellen is toch niks mis mee? :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
hahaha beetje rellen is toch niks mis mee? :D |
hehe nee,rellen is altijd gewenst.
Zucht, vroeger op TA ... |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
hehe nee,rellen is altijd gewenst.
Zucht, vroeger op TA ... |
Inderdaad! Waar is Tim??! Waar is Bram??!
RELLEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!1 |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Inderdaad! Waar is Tim??! Waar is Bram??!
RELLEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!1 |
en jij bent? :conf: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
en jij bent? :conf: |
Hoe, en jij bent?
:rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
Wat hebben wij de Nekkers te grazen genomen zeg :D
helemaal NIETS voor ODW haha.. twee keer knock-out geslagen.. en gelukkig krijgt poothuizen een procesje aan zijn broek voor provocerend gedrag! |
|
|
| basvh |
| pffff wat een seizoen zeg voor ajax. nu ff de samenvatting van ultrasuid halen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Siesta
en jij bent? :conf: |
lol |
|
|
|
|