return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 59)
View this Thread in Original format
basd
Helaas gisteravond geen herhaling van de stunt van 2005. Erg jammer.
DjRV
quote:
Originally posted by basd
Helaas gisteravond geen herhaling van de stunt van 2005. Erg jammer.


Ach welke idioot speelt de hele wedstrijd met 1 spits en brengt pas 13 minuten voor tijd een 2de erbij?
ThaMaestro
quote:
Originally posted by DjRV
Ach welke idioot speelt de hele wedstrijd met 1 spits en brengt pas 13 minuten voor tijd een 2de erbij?


idd, dat had veel eerder gemoeten. zenden bakte dr weinig van. was niet scherp. toch jammer voor liverpool, want (hoewel ik t AC ook niet echt gunde), AC was niet de betere ploeg. miss wel sluwer en doordacht, maar van echt mooi voetbal ... dan kies ik toch voor liverpool. niet dat zij t mooiste voetbal speelden overigens :p
basd
quote:
Originally posted by DjRV
Ach welke idioot speelt de hele wedstrijd met 1 spits en brengt pas 13 minuten voor tijd een 2de erbij?

True, maar ik vind dan ook dat Liverpool het wel verdiende, Benitez alleen niet. Hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt. En dan alleen maar klagen over te weinig bijgetrokken tijd. Beetje slecht.

Liverpool deed tenminste af en toe nog alsof ze er iets van wilden maken.. Als nou Crouch de hele tweede helft ofzo had gespeeld, en Bellamy daarna nog als pinchhitter ingezet zou zijn, dan kom je misschien nog ergens.
Donna
Milan speelde ook niet goed nee,die hebben alleen maar geprofiteerd van het terughoudende spel van LP.
Liverpool is normaal veel feller en ik vond ze op momenten niet zeker overkomen.
Maja,als je trainer zo'n opstelling neerzet geeft ie je te kennen al van te voren onder de indruk te zijn van Milan.
Had allemaal veel aanvallender gemoeten,magoed,vrouwenvisie op de mannenwereld:D
AirPole
quote:
Originally posted by Donna
Milan speelde ook niet goed nee,die hebben alleen maar geprofiteerd van het terughoudende spel van LP.
Liverpool is normaal veel feller en ik vond ze op momenten niet zeker overkomen.
Maja,als je trainer zo'n opstelling neerzet geeft ie je te kennen al van te voren onder de indruk te zijn van Milan.
Had allemaal veel aanvallender gemoeten,magoed,vrouwenvisie op de mannenwereld:D



Wat een wereldwijf heb jij zeg, RV. Verstand van EDM en voetbal. Hehehe.


:eyespop: :eyespop:
DjRV
quote:
Originally posted by AirPole
Wat een wereldwijf heb jij zeg, RV. Verstand van EDM en voetbal. Hehehe.


:eyespop: :eyespop:


En nog geil ook :stongue:
Donna
Heren,we hadden t over voetbal!!!:whip:
DjRV
quote:
Originally posted by Donna
Heren,we hadden t over voetbal!!!:whip:


Neuken?
Fkwebeman
these posts are worthless without pics! :whip:

:toothless

DjRV
Muhahahaha, tis geen swingers site hiero :P

quote:

Door zijn doelpuntenreeks van afgelopen seizoen heeft François Sterchele de aandacht getrokken van diverse binnen- en buitenlandse clubs. De aanvaller van Germinal Beerschot wordt onder meer gevolgd door Ajax en Newcastle United, maar wil zelf het liefste naar de Serie A.

Sterchele ziet een transfer naar het buitenland meer dan zitten, zo meldt hij vandaag tegenover Het Nieuwsblad. "Ik voel me klaar voor alles. Het komt er gewoon op aan om alle voor- en nadelen goed af te wegen. Maar om een nieuwe stap vooruit te zetten, moet ik naar een topclub."

"Of dat in België of het buitenland zal zijn (Sterchele staat ook op het lijstje van Anderlecht en Club Brugge red.), daar ben ik nog niet uit. Het mooiste zou Italië zijn, natuurlijk. Dat is in mijn ogen de beste competitie die je je kan inbeelden."

"Ik wacht rustig op een telefoontje van mijn manager. En ik ben niet gehaast. Waarom zou ik? In het slechtste geval dien ik gewoon mijn contract uit bij GB. Maar dat is nu niet aan de orde. Ik concentreer me op de nationale ploeg."



man Siesta.. Ook Newcastle United heeft het voorzien op de Heerenveen scouts :nervous:



:haha:
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
En nog geil ook :stongue:






:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:



Is er ook een foto van jullie samen als stelletje? Ben wel aardig benieuwd na 5.25 jaar. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 
Privacy Statement