return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 38)
View this Thread in Original format
jp
AZ stadion gaat Eurozooi ownen :toothless
Siesta
AZ stadion is al lelijk voor het gebouwd is --> DSB stadion :o :o

Euriborg is van buiten net een FLAT gebouw, totaal niet cool. lijkt nergens naar. Van binnen is het dan wel mooi opzich, maar het is allemaal nog wat kaaltjes.

Maja toch leuk voor grunn dat ze ook eens in het linker rijtje staan :cool:
jp

AZ stadion rulez :whip:
basd
quote:
Originally posted by jp

AZ stadion rulez :whip:

Beetje jammer alleen dat het ook weer de naam van de sponsor moet dragen, maar goed.

Wel goed dat ze v.d. Ben, Molenaar en Victorie mee gaan nemen naar het nieuwe stadion.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by AirPole
Dank, dank.

Vind alleen het scorebord echt een lachertje, zo'n klein konterig kutding. Lijkt toch nergens op... Bah. :)

Ghehehe, idd.. Maar dat zit er expres in, Groningen hoopt zo van sponsoren een groter scorebord te krijgen. Ondertussen sparen ze zelf ook voor een scherm trouwens, kost al gauw 6 ton.
Gelukkig waren er vrijdag 3 verschillende alternatieve scoreborden te zien tegenover mijn plekje (CC)

De buitenkant is ook nog niet alles, maja dat heb je met een stadion in aanbouw.

Echt goede sfeer in het stadion afgelopen vrijdag, het kan alleen maar beter worden volgend seizoen, als de fanatiekelingen elkander weer gevonden hebben. Vooral de oude Tonny van Leeuwen I/J groep is nogal verspreid geraakt. Komt goed.

Toch mooi om de eerste pot te winnen van Heerenveen :)
raoel
Ik heb geen samenvattingen gezien want ik zat natuurlijk naar het darten te kijken.

Wel weet ik vn de verslagen dat PSV dramatisch speelde. Zowel met 11 als met 10 man. Dan krijgt sparta ook nog een knullige goal tegen. Hoewel Farfan die bal er eigenlijk in één keer in moet koppen gaat ie tegen de paal en krijgt Gudelj de bal tegen zijn knie en tikt zo de bal over de lijn. 0-1.
De kampioen wint zulke wedstrijden zeggen ze dan altijd. Ik denk dat dat ook waar is.
Mag hopen dat het komende vrijdag, thuis tegen RKC, beter is!
jp
Vader Biseswar stomverbaasd over verhaal Beenhakker

Leo Beenhakker bevestigde in Arnhem het verhaal dat hij samen met Rijsbergen naar Arnhem was gekomen om Biseswar aan het werk te zien. Hij liet weten dat na onderzoek was gebleken dat Biseswar in aanmerking kan komen voor een paspoort van Trinidad & Tobago vanwege zijn voorouders. Beenhakker liet weten blij te zijn dat hij Biseswar nu zelf aan het werk heeft kunnen zien. Volgens hem is de jonge aanvaller hem uitstekend bevallen.

In een telefonische reactie bij Cafe de Sport van Talpa reageerde de vader van Biseswar verbaasd en enigzins lacherig op het verhaal. Volgens hem is hij afkomstig uit Suriname en is er absoluut geen link in de familie met Trinidad & Tobago. Meer dan een vakantie zal er daar voor hem niet inzitten.

nou ken ik er toevallig nog een stel die afkomstig uit suriname zijn maar niet echt even 3 generaties terug kunnen graven, maar dit vind ik toch wel weer sterk bedacht van Don Leo
jp
http://koopjes.marktplaats.nl/hobby...A7ySMA4%3D&df=1

:haha:
Mindphaser
Jaap Stam vanaf volgend seizoen 2 jaar bij Ajax te bezichtigen... goeie zet uiteraard!
Lees zonet ook dat Maxwell's contract is ontbonden.. net zo vaag!

Gebeuren rare dingen daar bij Ajax!
ZZandirt
is dat nou wat ze bedoelen met "weggepromoveerd"??

raoel
Jaap naar Ajax, dat is niet wat ik had verwacht.

Enkele weken geleden mocht hij volgens Ancelotti absoluut niet vertrekken, nu blijkbaar wel. Daarnaast heeft Jaap ooit aangegeven dat Heereveen of PSV de enige clubs in Nederland waren waar hij zou willen spelen wanneer hij terug zou keren op de Nederlandse velden.

Ik had gehoopt dat Stam bij een vertrek van Ooijer of Alex naar Eindhoven zou komen. Dat zit er helaas niet meer in. Hele goeie zet van Ajax, maar ze hebben nog meer werk te verrichten. De halve selectie loopt deze zomer voor bijna niks de deur uit. Volgens VI waren ze ook bezig met Perez van AZ. Dat vindt ik een geweldige voetballer en wellicht ook geschikt voor Ajax, maar niet als nummer 10 in een 4-3-3 systeem.
Mindphaser
Inderdaad.. lees net dat Perez ook al getekent heeft.
Op zich wel een teken van goed belid dat ze een centrum hebben met wat meer ervaring.
Het zou super zijn wanneer ze nog een type davids zouden kunnen aantrekken die al die "mooi weer" voetballers een beetje wakker kan schudden indien nodig.
Rosales en Mitea weten me nog niet echt te overtuigen op de vleugels maar het verhaal buitenspelers lijkt me zoieso heel moeilijk.
Ben benieuwd wie ze de komende maanden nog meer aantrekken, en uiteraard wat Sneijder allemaal gaat roepen nou Perez is aangetrokken voor "zijn" positie.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Privacy Statement