|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Mwjha, was een prachtige goal. :p |
|
|
| Jantjeuh |
Humor was dat ja :D
Hier een filmpje van het gebeuren. |
|
|
| moogwai |
| haha, echt cool :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ajakkes :stongue: |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| New Wave |
| ah geweldig dit :D Wat een sukkels.....:p laatste 2 minuten 2-0 inleveren. :D dan moet je wel erg slecht zijn. maargoed, ik blijf voor me cluppie :p We worden gewoon kampioen :p |
|
|
| Jantjeuh |
| Bij Feyenoord hebben ze goede spitsen en de rest is kut, bij Ajax is het net andersom. Combineren die handel, kan niet fout gaan :D |
|
|
| eieregooie |
| Hahaha, mooie bal van Ajax 2 ja hehe |
|
|
| jp |
| Chivu z'n feestje is mooi in het water gevallen |
|
|
| Djeebie |
| Van der Vaart lekker bezig in Duitsland zeg! Heeft net als Makaay nu al 6 keer gescoord in 8 wedstrijden. En HSV staat nog maar 1 punt achter op Bayern. |
|
|
| jp |
RBC Roosendaal - NAC Breda 1-2
ADO Den Haag - RKC Waalwijk 2-1
Roda JC - Vitesse 3-2
FC Utrecht - Feyenoord 3-1
Sparta Rotterdam - Ajax 1-2
AZ - NEC 3-2
FC Groningen - Willem II 2-0
Heracles Almelo - FC Twente 0-4
SC Heerenveen - PSV Eindhoven 2-3
1 AZ
2 Feyenoord
3 PSV
4 RKC Waalwijk
5 AFC Ajax |
|
|
| raoel |
PSV heeft weer een spits :)
RKC staat er als lelijk eendje tussen, maar de top 4 zoals aan het begin van de competitie verwacht heeft zich weer bijna gevormd.
Komt er een mindere periode van Feyenoord aan of kan Koeman de rust bewaren? AZ blijft goed spelen en Ajax en PSV speelden wederom matig.
Nu even rust vanwege het Nederlands elftal en dan komen voor PSV 2 leuke wedstrijden aan: AZ thuis en Ajax uit. Tegen die tijd is Reiziger weer terug en zullen Lucius en Vayrynen ook weer aanhaken. Ferreyra blijkt aardig te kunnen voetballen.
Voor de competitie zou het wellicht mooi zijn als PSV wint van AZ en verliest van Ajax. Ik hoop natuurlijk op 6 punten en ga daar eigenlijk ook vanuit. |
|
|
|
|