|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Heb nog geen idee. Ik heb nog niks van het "nieuwe" PSV gezien. Ajax en Feyenoord heb ik op een paar fragmenten na ook nog niet goed gezien.
Maar ik gok vooralsnog op PSV als PSV-er :D |
|
|
| jp |
Net als 'vorig jaar' ga ik weer voor de boeren uit Eindhoven :)
Hopelijk laat AZ nog wat moois zien :cool: |
|
|
| AirPole |
Groningen voor de verandering weer eens in de top5 en dan Europa in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:p
Denk dat AZ dit seizoen ook weer flink doorzet en dat Feyenoord kampioen wordt. |
|
|
| Tim81 |
Kampioen PSV, omdat de rest zelfs nog zwakker is geworden!!
Ondanks het vertrek van v.Bommel, Vogel en Park staat de verdediging van PSV nog als een huis. Cocu kan ook met andere spelers (Afellay gaat het laten zien!)een prima middenveld neerzetten. Vennegoor maakt altijd zijn goaltjes, Robert is inmiddels geacclimatiseerd en ook Farfan en Beasley worden alleen maar beter.
Ajax was dramatisch tijdens Amsterdam Tournament, creeerden nauwelijks kansen. Ondanks het feit dat Galasek er weer bij is, komen ze toch ervaring tekort. Kunnen geen wedstrijden, zoals PSV, met 1-0 winnen.
Feyenoord zal ongetwijfeld weer een paar grote uitslagen neerzetten, mits Kalou blijft, maar net als vorig jaar ook punten laten liggen tegen de kleintjes.
AZ overtuigt nog niet in de voorbereiding, veel geblesseerde verdedigers en Kromkamp ook nog eens weg. Denk dat ze dit seizoen de concurrentie aan moeten gaan met Heerenveen (standaard!), FC Twente (goede 2e seizoenshelft), NAC (v.Hooijdonck) en Roda JC (Stevens) voor de plekken die recht geven op de playoffs.
Onderin maken Heracles, RBC en Sparta uit welke ploeg rechtstreeks degradeert. Ploegen als NEC, ADO, Groningen (of blijft Nevland scoren), Utrecht, RKC en Willem II gaan een 'kleurloos' seizoen tegemoet! |
|
|
| Tim81 |
Bondscoach Marco van Basten heeft Robin van Persie opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal, voor de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Duitsland, op 17 augustus in Rotterdam.
Ook Mark van Bommel maakt van deze groep deel uit. Andere opvallende namen in de voorlopige selectie zijn die van Willem II-doelman Oscar Moens, Kiki Musampa en de net herstelde Lucius. De definitieve groep wordt vrijdag bekend gemaakt en zal waarschijnlijk uit achttien spelers bestaan.
De complete voorlopige selectie van het Nederlands elftal:
Doel:Timmer (AZ), Van der Sar (Manchester United), Moens (Willem II)
Verdediging: Heitinga (Ajax), De Cler, Kromkamp, Opdam, Vlaar (AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Melchiot (Birmingham), Boulahrouz (HSV), Bouma, Lucius, Ooijer (PSV).
Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro, Sneijder (Ajax), Landzaat (AZ), Van Bommel (Barcelona), Van der Vaart (HSV), Musampa (Manchester City), Cocu (PSV).
Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Makaay (Bayern München), Robben (Chelsea), Castelen, Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United), Vennegoor of Hesselink (PSV). |
|
|
| Jappio |
Kan me er wel in vinden, van Persie zoals in zijn laatste wedstrijd voor het NL elftal is toch van grote waarde.
Overigens, voor de kenners, zitten 2 spelers in de selectie met een excelsior verleden.. wie o wie? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Jappio
Kan me er wel in vinden, van Persie zoals in zijn laatste wedstrijd voor het NL elftal is toch van grote waarde.
Overigens, voor de kenners, zitten 2 spelers in de selectie met een excelsior verleden.. wie o wie? |
Even gokje zonder te zoeken want dat is flauw: Castelen en OF Van Persie OF Musampa. |
|
|
| Tim81 |
Moens (Willem II) begon zijn carriere in het betaalde voetbal in Rotterdam bij Excelsior!
Van Persie speelde in de jeugd bij Excelsior, toen zijn vader daar 'problemen' kreeg maakte hij de overstap naar Zuid.
Kenner :p :o |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Moens (Willem II) begon zijn carriere in het betaalde voetbal in Rotterdam bij Excelsior!
Van Persie speelde in de jeugd bij Excelsior, toen zijn vader daar 'problemen' kreeg maakte hij de overstap naar Zuid.
Kenner :p :o |

Morgen spierpijn denk ik, voorbereiding is hier ook weer begonnen.. |
|
|
| SnuggLe |
Overigens, de managerteams op internet zjin er ook weer. FOK! gaat binnenkort online (aar Jappi0 5de was en ik 13e vorig jaar!), en ik doe nu zelf al mee met Profcoadch, op www.eredivisie.nl!
Dus, ga je aanmelden. maybe kunnen we een sublaeage beginnen. |
|
|
| Tim81 |
Op www.nhd.nl heb ik mij alweer aangemeld voor 'Coach van het Jaar'! Met een budget van 15 miljoen euro moet je 11 basisspelers en 4 wissels kopen van 15 verschillende clubs...
Ook Het Parool gaat vandaag of morgen van start met Dreamteam, zelfde systeem ongeveer als NHD.
Uiteraard houden we FOK weer in de gaten en ik zal even kijken op die website eredivisie.nl!
Leuk dat het voetbal weer gaat beginnen :D |
|
|
| raoel |
Ik wil ook wel meedoen aan zo'n manager spel en een subleague lijkt me wel leuk.
Was net even aan het kijken op profcoach, maar dat is wel enorm traag. Weet niet of dat altijd zo is, maar dit is echt niet te doen.
Ik meld me wel ergens aan als er een paar meer meedoen van hier.
Ajax heeft een aardige lijst aan gebleseerden. Mitea, Trabelsi en Stekelenburg zijn niet ongeschonden uit het eigen toernooi gekomen. Daarnaast hadden ze al enkele gebleseerden.
Hoop wel dat ze een beetje fatsoenlijk team op kunnen stellen komende vrijdag. Anders wordt het helemaal een eitje :p |
|
|
|
|