|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
[snuggle NIET LEZEN]
wat een klote wedstrijd.. heb de 5-0 niet eens meer gezien... maar wat een goed team heeft AZ zeg!
[/snuggle NIET LEZEN] |
|
|
| New Wave |
| Vitesse behoorlijke pak slaag gekregen. Net als Hoereveen. Leuk dit. Ben benieuwd naar Ajax feyenoord. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
FEYENOORD!! :D |
Was het een goeie wedstrijd? Door dat kut Talpa kan ik het nergens meer zien.. de caroussel van studio sport zondag nacht was voor mij de manier om alle wedstrijden toch ff kort te zien... das gvd mooi over nu! |
|
|
| Djeebie |
| Ajax was beter, maar maakte het niet af. Kalou en Kuijt hadden maar 3 momenten nodig om 2 goals te maken. Helaas voor Ajax dus. |
|
|
| SnuggLe |
Feyenoooooord!
Ajax rukkers! :p
Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar.....
Gewoon dik goede doelpunten van Kalou en Kuijt. :toothless
En nu de meeste Ajaxieden maar janken dat ze beter waren (sorry Djeebie ;)), maar: who gives a ! Feyenoord heeft gewonnen, dat is het belangrijkste!
Verder: kut dat Groningen en Willem 2 zo KUT speelde, kostte me weer een bom duiten. Wel wat combo's goed met Feyenorod :) |
|
|
| Tim81 |
| RKC en Heracles :eyes: Leuk hoor die verrassingen! Zal Bouma net als Lee ook nog naar Engeland verkassen... ben benieuwd hoe PSV dat op gaat vangen (Jan Heintze :p) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Feyenoooooord!
Ajax rukkers! :p
Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar.....
Gewoon dik goede doelpunten van Kalou en Kuijt. :toothless
En nu de meeste Ajaxieden maar janken dat ze beter waren (sorry Djeebie ;)), maar: who gives a ! Feyenoord heeft gewonnen, dat is het belangrijkste!
Verder: kut dat Groningen en Willem 2 zo KUT speelde, kostte me weer een bom duiten. Wel wat combo's goed met Feyenorod :) |
Grote bek vanuit het kindervak!!:haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Tim81
RKC en Heracles :eyes: Leuk hoor die verrassingen! Zal Bouma net als Lee ook nog naar Engeland verkassen... ben benieuwd hoe PSV dat op gaat vangen (Jan Heintze :p) |
Bouma is dus naar Aston Villa, lekker bezig daarzo..
En kutfeyenoord red het toch niet... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Grote bek vanuit het kindervak!!:haha: |
LOL, uitgeluld? Volgensmij weet je neits anders te verzinnen! :D
Wat JIJ gisteren in het stadion dan?
:haha: :haha: |
|
|
| BaRTeZ |
806 Teletekst ma 29 aug
***OETBAL******************************
**** Collina na conflict arbiter af
***************************************
**Pierluigi Collina heeft uit protest
zijn functie bij de scheidsrechtersbond
van Italië (AIA) neergelegd.
De 45-jarige toparbiter was door de AIA
vanwege een privé-sponsorcontract naar
de Serie B verwezen.Volgens de bond was
Collina onpartijdigheid in het geding
omdat zijn geldschieter (Opel) ook één
van AC Milans sponsoren is.
Ik zeg gelijk proberen om Collina naar Nederland te halen (als het kan/mag qua nationaliteit/leeftijd etc). Dat zou een hele mooie/goede stunt zijn voor het voetbal hier :) |
|
|
| moogwai |
Versatel is echt ideaal. Op Chersonissos 2 zondagen voetbal gekeken. Lekker met alleen mannen op vakantie dus :D
PSV is ook nog niet alles, maar het is wel weer erg degelijk aan het worden. En met Kone worden ze aanvallend ook zeker sterker. Beasley-Kone-Farfan... ik zou daar als verdediger niet graag tegen voetballen :eek:
Maar wat heeft Ajax een matige voorhoede zeg! Ennuh Feyenoord!!! |
|
|
|
|