return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 58)
View this Thread in Original format
DjRV
Hij kan gelijk hebben ja. Voor de rest zeggen dit soort berichten op de eerste plaats zoiezo niks tot dat er wat officieels gezegt wordt. De voetballerij lijkt wel een story magazine de laaste tijd.

Daarnaast gebeurt het vaak dat meedere clubs een speler willen, alleen valt het nu op vanwege dat hele Delorge gezeik.

Ajax zal echt geen speler kopen alleen omdat Heerenveen eventueel intresse heeft, dat risico neemt geen 1 club, vier miljoen is veel geld.
Donna
quote:
Originally posted by DjRV

Ajax zal echt geen speler kopen alleen omdat Heerenveen eventueel intresse heeft


nou......
DjRV
quote:
Originally posted by Donna
nou......


Ik denk het echt niet ...............................................
Donna
ok schatje,dan is t niet zo,wat wil je eten vanavond?:P
Siesta
quote:
Originally posted by DjRV
Hij kan gelijk hebben ja. Voor de rest zeggen dit soort berichten op de eerste plaats zoiezo niks tot dat er wat officieels gezegt wordt. De voetballerij lijkt wel een story magazine de laaste tijd.

Daarnaast gebeurt het vaak dat meedere clubs een speler willen, alleen valt het nu op vanwege dat hele Delorge gezeik.

Ajax zal echt geen speler kopen alleen omdat Heerenveen eventueel intresse heeft, dat risico neemt geen 1 club, vier miljoen is veel geld.


Nou, risico? Denk dat onze scouts beter zijn dan die van jullie :)
FCB_Fanatic
In ieder geval is 4 miljoen veel te veel geld voor Sterchele. Hij heeft twee jaar op rij goed gepresteerd in de Belgische eerste klasse en heeft dat nu kunnen bekronen met de de titel van topschutter. Daarvoor kwam hij van derde klasse. Hij heeft nog nooit Europees gespeeld en heeft 1 cap bij de rode duivels (en heeft net zijn 2de selectie beet).

Persoonlijk vind ik zo'n 2 miljoen euro een goeie prijs, maar omdat het om Ajax gaat zal GBA er altijd iets meer uit proberen te halen. Zeker omdat ze bij een vertrek van Huntelaar veel geld zullen vangen, meer als 3 miljoen euro vind ik in ieder geval overdreven. Momenteel is er wel nog niets concreet

Bij GBA speelde hij trouwens meestal in een 2 spitsensysteem. Het jaar ervoor toen hij nog in Charleroi speelde, gebeurde het wel eens dat hij ook op links speelde met drie spitsen
Fkwebeman
FC Groningen is bezig met Luciano da Silva en Cruz (ex-ajax) van Beerschot..

Die Luciano krijg ik eigenlijk alleen maar tegenstrijdige berichten over te lezen. Volgens de 1 is het de Gomes van Belgie, volgens de ander een showkeepert die ook makkelijke ballen wel eens laat vliegen.

Dan denk ik dat ze beter Roorda gewoon op de goal kunnen houden, die laat ze ook makkelijk vliegen :D
AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
FC Groningen is bezig met Luciano da Silva en Cruz (ex-ajax) van Beerschot..

Die Luciano krijg ik eigenlijk alleen maar tegenstrijdige berichten over te lezen. Volgens de 1 is het de Gomes van Belgie, volgens de ander een showkeepert die ook makkelijke ballen wel eens laat vliegen.

Dan denk ik dat ze beter Roorda gewoon op de goal kunnen houden, die laat ze ook makkelijk vliegen :D


Alsjeblieft zeg, geen Roorda meer op goal! Afgelopen zondag had 'ie ook weer zo'n vet vage actie! Hij liep helemaal van de goal weg en was het nog bijna 2-2 geworden. Nee dank je, dan heb ik toch liever Van Loo in de goal man.


:)
Fkwebeman
van Loo liever inderdaad.

Ging me meer om het gemakkelijke ballen missen. Uiteindelijk is het gewoon zo dat niet Cornelisse ons met zijn gemiste penalty de groepsfase UEFA heeft gekost, maar Roorda met zijn 2 gruwelijke missers in Belgrado.

Net als het verlies tegen Heerenveen en Ajax trouwens.
AirPole
quote:
Originally posted by Fkwebeman
van Loo liever inderdaad.

Ging me meer om het gemakkelijke ballen missen. Uiteindelijk is het gewoon zo dat niet Cornelisse ons met zijn gemiste penalty de groepsfase UEFA heeft gekost, maar Roorda met zijn 2 gruwelijke missers in Belgrado.

Net als het verlies tegen Heerenveen en Ajax trouwens.



Ja, ben ik met je eens. En dat terwijl een seizoen eerder Roorda toch echt nog hoog in het vaandel stond!

Die Da Silva komt wel hoor. Ben benieuwd.

FCB_Fanatic
Luciano is wel een degelijke doelman, en hij zorgt af en toe ook wel voor de nodige show. Hij was in ieder geval enorm geliefd in GBA. Hieronder een link waar je de matchsamenvattingen kunt vinden van alle Belgische competitiematchen (moest het iemand interesseren).

Link
DjRV
quote:
Originally posted by Siesta
Nou, risico? Denk dat onze scouts beter zijn dan die van jullie :)


Mja, ajax gaat alle spelers kopen waarvan heerenveen naar buiten brengt dat ze die gene willen. Dus heerenveen gaat straks naar buiten brengen dat ze henk vos willen aantrekken zodat ajax hem gaat kopen.

Denk nou is ff na gozer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 
Privacy Statement