|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Of feyenoord zo goed speelde zondag, het leek wel een amateur club. Zo onbenullig balverlies. RBC deed het nog beter. |
okee dan..........:thepirate
feyenoord ook kut:tongue2 |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
okee dan..........:thepirate
feyenoord ook kut:tongue2 |
Maar wel iets minder kut. Wij wisten de laatste 4 wedstrijden in ieder geval nog 8 keer te scoren; 8 x meer dan Ajax :stongue: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
Toch weer 2 oud-excelsior spelers in het NL elftal (al is het nog niet helemaal zeker dat hij er ook bij blijft :)) |
ho, was george boateng nog even vergeten.. 3 totaal dus! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Maar wel iets minder kut. Wij wisten de laatste 4 wedstrijden in ieder geval nog 8 keer te scoren; 8 x meer dan Ajax :stongue: |
blablabla, kut=kut. :p het was echt een wanvertoning. :p |
|
|
| ZZandirt |
| voetbal sec is kut??:stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jappio
ho, was george boateng nog even vergeten.. 3 totaal dus! |
ja maar die kut homo schopt van bommel eruit:mad: |
|
|
| ZZandirt |
divine intervention..........:rolleyes: :rolleyes:
of het is een complot om beider gezicht te redden... :p |
|
|
| jp |
| Wat een zielige club is dat ajax toch geworden :eek: |
|
|
| AversusZ |
| over triest gesprokeken, damn heb medelijden met van Bommel. Ging ook net zo lekker bij barca. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by AversusZ
over triest gesprokeken, damn heb medelijden met van Bommel. Ging ook net zo lekker bij barca. |
Het is toch allemaal wel heel toevallig...maar goed, van Bommel veel sterkte ermee ;) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Het is toch allemaal wel heel toevallig...maar goed, van Bommel veel sterkte ermee ;) |
Klopt ja. Van Basten had aan Boateng gevraagd of hij even op de enkel van Van Bommel wilde gaan staan of liggen :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Klopt ja. Van Basten had aan Boateng gevraagd of hij even op de enkel van Van Bommel wilde gaan staan of liggen :o |
Is vrij normaal. Had het schandalig gevonden als dit niet gebeurt zou zijn. |
|
|
|
|