return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 60)
View this Thread in Original format
DjRV
quote:
Originally posted by AirPole
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:



Is er ook een foto van jullie samen als stelletje? Ben wel aardig benieuwd na 5.25 jaar. :p


www.djrv.nl / Media / Gallery / Events / Friends eerste feauteau ;)
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
www.djrv.nl / Media / Gallery / Events / Friends eerste feauteau ;)



Dat dacht ik dus al! Ik was al eens vaker op je site weze checken.

Schattig!


:p
Donna
hah!

We hebben wel s schattige momentjes...soms:p
AirPole
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. Yes! Ik hoop echt dat van Hanegem het nu wordt!
Zand|Man
quote:
Originally posted by AirPole
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord. Yes! Ik hoop echt dat van Hanegem het nu wordt!


Van Hanegem zal het wel niet worden, aangezien die heeft aangegeven niet met Peter Bosz te willen samen werken.
AirPole
quote:
Originally posted by Zand|Man
Van Hanegem zal het wel niet worden, aangezien die heeft aangegeven niet met Peter Bosz te willen samen werken.


Heb je wel goed opgelet/naar Voetbal Insite gekeken?

Ongeveer 2/3 afleveringen geleden kwam Bosz naar buiten met de opmerking dat hij graag wou praten met van Hanegem. Van Hanegem die ooit eens flink genaaid is door Bos, zei toen in dat programma tegen Barbara Barend dat hij zeker wel open stond voor een gesprek.


Laten we er het beste van hopen.


:D
AirPole
OH MY GOD, HOE MOOI IS DIT??????????



Van Nistelrooy en Van Basten begraven strijdbijl

quote:
Bron - Voetbal International Website

In het restant van de kwalificatiereeks voor EURO 2008 kan Oranje-bondscoach Marco van Basten weer een beroep doen op Ruud van Nistelrooy. Een 'goed telefoongesprek' heeft de lucht geklaard.

Bij het bekendmaken van de selectie voor de oefentrip naar Zuid-Korea en Thailand stelde Van Basten dat een nieuw gesprek een basis heeft gelegd voor een rentree van Van Nistelrooy in Oranje.

Van Nistelrooy had zich niet meer beschikbaar gesteld, omdat hij te weinig vertrouwen voelde bij Van Basten. 'Het jammere is dat de bondscoach zich niet alleen laat leiden door voetbalkwaliteiten van spelers, maar ook door andere dingen. Ik noem dat het ik mag je-gehalte', vertelde de Madrid-spits in oktober.

Verschillende verzoeningspogingen leverden geen resultaat op. Ook na een bezoek aan Madrid van de bondscoach bleven Van Nistelrooy en Van Basten tegenover elkaar staan. Die wrevel is nu verleden tijd.



:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
basd
Mwah.
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
OH MY GOD, HOE MOOI IS DIT??????????



Van Nistelrooy en Van Basten begraven strijdbijl




:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Goed nieuws, Ruud scoort zo'n beetje iedere kans die hij krijgt op het moment. Ik als Barça fan maak me daar toch wel zorgen om.

En als NL gewoon het zelfde systeem had als in een TOPcompetitie als Spanje hadden die kansloze boeren gewoon 2e geweest....
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D
Goed nieuws, Ruud scoort zo'n beetje iedere kans die hij krijgt op het moment. Ik als Barça fan maak me daar toch wel zorgen om.

En als NL gewoon het zelfde systeem had als in een TOPcompetitie als Spanje hadden die kansloze boeren gewoon 2e geweest....


Idd, maar ik weet niet of ik dat systeem ook wel helemaal ok vind.

Donna
quote:
Originally posted by Zand|Man
Van Hanegem zal het wel niet worden, aangezien die heeft aangegeven niet met Peter Bosz te willen samen werken.


Vind ik ook niet fair van m want t gaat om de club en Bosz heeft in principe al een eerste stap gezegt door te zeggen dat een samenwerking wat hem betreft best mogelijk is.
En echt,kom niet aan Willem want das mn knuffelbeer maar ik vind t niet ok van m dat ie der gewoon voor kiest om liever marrokanen te gaan lopen trainen nu Feyenoord naar de klote gaat.

Ik zeg,Willem doe gewoon je ding en pak die verantwoordelijkheid gewoon op,geen gezeik.
Magoed,zal jammer genoeg wel niet gebeuren.
AirPole
quote:
Originally posted by Donna
Vind ik ook niet fair van m want t gaat om de club en Bosz heeft in principe al een eerste stap gezegt door te zeggen dat een samenwerking wat hem betreft best mogelijk is.
En echt,kom niet aan Willem want das mn knuffelbeer maar ik vind t niet ok van m dat ie der gewoon voor kiest om liever marrokanen te gaan lopen trainen nu Feyenoord naar de klote gaat.

Ik zeg,Willem doe gewoon je ding en pak die verantwoordelijkheid gewoon op,geen gezeik.
Magoed,zal jammer genoeg wel niet gebeuren.


Dikke Amen.

Van Hanegem ownt!!!!!!!! Droogkloot :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 
Privacy Statement