|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Welke dubbel bedoel je eigenlijk? een dubbele kater :D.
Gelukkig is Alex weer terug bij PSV...dus komt goed.
Volgend weekend ben ik in Ehv te vinden uiteraard! |
WHAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was het nog gezellig in Ehv :haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjRV |
Gezellig man, een training bij feyenoord;
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Gezellig man, een training bij feyenoord;
[[ LINK REMOVED ]]
|
Kan je nagaan wat er gebeurt als ze bijvoorbeeld 11e ofzo zouden staan, ik vind de 5e/6e plek echt nog redelijk met deze ploeg :eyespop: |
|
|
| Cosmic |
| Oh oh wat is het spannend.... |
|
|
| AirPole |
Echt teringvette competitie gehad dit jaar mensen. Het blijft gewoon spannend tot de laatste ronde, wel vet vind ik.
Vanavond voetbal kiek'n!
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Siesta |
lekker in de tuin langs de lijn luisteren:D!
Ik maakte een koprol bij rood van Waterman :p |
|
|
| magrec |
| Geniale ontknoping! |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Siesta
lekker in de tuin langs de lijn luisteren:D!
Ik maakte een koprol bij rood van Waterman :p |
dat was mooi ja. heb alleen de statistieken op teletekst gevolgd ... maar ajax is nu (16.01) nog steeds de vrituele landskampioen ... wat n crazy sunday!:D :crazy: |
|
|
| Unique2701 |
| Toch weer PSV... :( :( :( |
|
|
| Ultravibe! |
| Whahaha, schitterend!:crazy: |
|
|
| ThaMaestro |
deze dag, 1 woord; ongelooflijk!
| quote: | Originally posted by Unique2701
Toch weer PSV... :( :( :( |
inderdaad :( ... en wat k hoorde op de radio hebben ze nog kneiters veel geluk gehad ook; n speler van vitesse had in 1 van de laatste minuten (n de blessuretijd) een niet te missen kans gemist. |
|
|
| The_G0dfather |
| was ajax kampioen geweest met een goaltje meer ? |
|
|
|
|