|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Van een meesterwerkje gesproken :eyespop:
Bij ons ist ook 5 euro inzet, sta momenteel aan d leiding maar nog ozoveel matchen te gaan :) |
Hoe gaat bij jullie de puntentelling...? Bij ons 1 punt als je juist geraden wie er wint (gelijkspel ook uiteraard) en nog 1 punt als de score exact is... Heb er nog geen één juist :o |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Hoe gaat bij jullie de puntentelling...? Bij ons 1 punt als je juist geraden wie er wint (gelijkspel ook uiteraard) en nog 1 punt als de score exact is... Heb er nog geen één juist :o |
Winnaar of gelijkspel correct ingeschat = 2 punten
Doelsaldo correct van ploeg A = 1 punt
Doelsaldo correct van ploeg B = 1 punt
Alles correct levert dus 4 punten op. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
\:crazy:/ |
verdiende overwinning :) |
|
|
| Antony |
inderdaad, met Robben zeker een klasbak in huis. maar moest hij niet zoveel voor eigen succes gaan ga je met meer goals naar huis :o
edit: maar een uitdrukking he, van mij mag je nog 1 ronde verder geraken ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
Nederland zeker verdiend gewonnen.
Nadal ook verdiend gewonnen trouwens. En die van Canvas waren nog niet een beetje partijdig zeg :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nederland verdiend gewonnen inderdaad, maar tegen Argentinië komen ze er niet met dit spel hoor. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
eertste helft viel nog goed mee maar tweede helft begon ik de match enorm saai te vinden, kwas blij dat het gedaan was. De enige reden waarom ik de match heb uitgekeken is omdat ik toch nog op een goal van S&M hoopte zodat mijne pronostiek zou uitkomen.
is dus ook tijdverlies gebleken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Pauleta en Ronaldo vieren het Portugese doelpunt met een stevig partijtje skiën:
 |
|
|
| IgnazZio |
| Moetk vandaag 2 matchen misse door examens :rolleyes: Maar Italië wil ik toch wel zien zenne! |
|
|
| Dj_Day-V |
| Guuuuuuuuuusje :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Guuuuuuuuuusje :D |
Mooi zo. Ik gunde het Australië helemaal, zeker na die floddergoal van Japan. :rolleyes:
Schitterende slotfase was dat, maar hoe slecht verdedigde die Japanner bij die laatste goal van Australië. :nervous: |
|
|
|
|