|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
een paar heel vreemde beslissingen van de scheidsrechter hoor... zo was die tweede gele kaart voor Deco erg twijfelachtig (hij pakte de bal vast nadat de ref al gefloten had).
|
lol Bertn dat was geen geel voor hands hoor, dat was geel voor het weggooien van de bal (= tijdtrekken) en daar zijn ze dit WK heel streng in. En terecht trouwens. Zeg wat je wilt maar pakweg 80% van die gele en rooie kaarten was terecht.
En uhm Holland lekker fair play spelen zeg. Spelen gewoon door op een moment dat eigenlijk Portugal de bal moest terugkrijgen. Deco uit zijn frustratie even derna en pakte zo zijn eerste geel. |
|
|
| Nabistai |
| Terechte overwinning imo :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zijt gij portugees ofzo :D:p ? |
nee maar kom hier ma es wonen waar 30% van de bevolking hollander is (in mijn wijk zelfs 50% ongeveer).
En btw: twas weer zalig zo toeterend rondtoeren :D |
|
|
| Eagle` |
| wat een geweldige pot, en al dat gezaag hier van fairplay, that, 90 minuten oorlog was dit, marvelous :toocool: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nee maar kom hier ma es wonen waar 30% van de bevolking hollander is (in mijn wijk zelfs 50% ongeveer).
En btw: twas weer zalig zo toeterend rondtoeren :D |
Schitterend. :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
Schitterend. :p |
Er zijn er hier in de wijk die u tegenspreken :stongue: :stongue: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basd
'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentinië.
Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden :) |
Hakken over de sloot viel wel mee uiteindelijk, penalties heb ik ook niet gezien, maar verder.. |
|
|
| djcresto |
zeer leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer :D
Oorlog op het veld, wel fair play ernaast. Beeld van de match wanneer Van Bronckorst zich naast Deco gaat zetten in de spelerstunnel. Verder heeft Nederland maar vrij weinig gebracht in deze wedstrijd. Niet dat Portugal beter was, maar die dachten uiteraard aan het verdedigen van hun voorsprong. Voorsprong die er kwam via alweer een zeer mooie goal. |
|
|
| djcresto |
Tja twas ook wel een wedstrijd van jankers bij elkaar. Van Bommel en Figo mogen ze van mij allebei schorsen op basis van tv beelden. Van Bommel was nog erger als Staelens in 98 tegen Kluivert. Bij Figo zal het niet de eerste keer zijn dat hij iemand Rood aannaait.
Verder hadden de Nederlanders nog geluk dat er nog niemand werd weggestuurd. Bij één van die tumulteuze fases duwde er één toch heel hard tegen een Portugees. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wat een geweldige pot, en al dat gezaag hier van fairplay, that, 90 minuten oorlog was dit, marvelous :toocool: |
plus ing one
zulke ambras mag er tegen Engeland ook zijn :) |
|
|
| FredNova |
Heitinga die de bal niet terugspeelt...
= Beste moment van het tornooi tot op heden :toothless |
|
|
| eieregooie |
Ik vond ook dat Nederland wel het overwicht had over de hele wedstrijd gezien, maar als je 't niet af maakt houdt op :p
Verder vindt ik het belachelijk dat een scheids het zo uit de hand laat lopen en maar met kaarten blijft smijten. Tis toch ook zijn taak om de boel te sussen en dat lukt niet door alleen maar kaarten uit te delen.
Beide teams hebben zich op het veld onprofessioneel gedragen en beide teams kunnen veel beter. Het is geen wedstrijd om trots op te zijn, niet voor Nederland, niet voor Portugal en niet voor de scheidsrechters... |
|
|
|
|