|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
Vette match van Italië!
De Bleeckere gaat daar wel ff zwaar in de fout door een penalty niet toe te kennen:toothless |
|
|
| domineesje |
jaja alles loopt zoals het moet :)
nu "LA FRANCE" er nog uit :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé, Portugal houdt de zuiderse eer nog ietwat recht :D |
|
|
| TOR |
| Een indrukwekkende overwinning was het anders niet.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als de Duitsers dat niet moeten, dan de Portugezen zeker niet :p |
|
|
| Real |
| Dzu Brasil. :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Dzu Brasil. :sadgreen: :sadgreen: |
wa dju Brasil, het werd tijd da ze deruit lagen; ze hebben amper iet laten zien.
vive la france =p.
zidane gelijk in the good 'ol days. genieten |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tzou fantastisch zijn moest Frankrijk Brazilië eruitkegelen, mar kgeloof nie in wonders :p |
Ha.
Zidane is zo'n geweldige speler :eyespop:
Vive la france, + kdenk dat ze nu gaan winne |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Vive la france, + kdenk dat ze nu gaan winne |
Tegen Portugal woensdag wordt een makkie als ze spelen als vandaag!
Frankrijk was super en Brazilië speelde echt slecht!
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland! |
|
|
| eieregooie |
| Mijn pa belt me net op vanuit Parijs. Groot feest daar :D Continu toeterende auto's op de achtergrond :toothless |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland! |
Dat voorspel ik al lang. Verdiende overwinning van Frankrijk, ze waren gewoon enorm goed in tegenstelling tot het extreem zwakke Brazilië. Die hebben imo nog niet de helft van hun potentieel laten zien op dit WK... |
|
|
|
|