|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen :nervous: |
Robin Janssens > all !!! |
|
|
| Push2005 |
| :nervous: TOR :nervous: |
|
|
| Real |
| :nervous: vrije meningsuiting :nervous: |
|
|
| TOR |
| Er kunnen geen verschillende meningen bestaan als het over Robin Janssens gaat :nervous: |
|
|
| Real |
| Kdacht dat de meeste mensen Robin Janssens nochtans appreciėerden. :conf: |
|
|
| Antony |
| inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans. |
Het verschil is echter wel dat er op kanaal 2 geen Uyterhoeven is. Die omkadering toen was zo goed, vanwege Uyterhoeven, met Huybrechts zou dat ook op weinig getrokken hebben.
En los daarvan was het toen bijlange niet zoals het nu op kanaal 2 is. Het was entertainment enzo, maar het probleem is dat ik het op kanaal 2 helemaal niet entertainend vind. Ik vind het niet grappig, interessant of boeiend, en dat was op het bewuste WK met Uyterhoeven wel zo.
En Robin Janssens is wel beter als de vroegere presentatoren op vtm en kanaal 2, maar ik vind toch dat hij er op achteruit gegaan is. Ligt waarschijnlijk aan de opdracht en het programma dat hij van vtm krijgt, maar hij gaat te veel richting een poging tot entertainen wat bij hem niet past. Bij het CL-magazine stelde hij meer en betere vragen. |
|
|
| Vishnu |
| Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me dąt allemaal :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me dąt allemaal :p |
Dat was SCHITTEREND. :) |
|
|
|
|