|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FredNova
Serieus?!? Dan heb ik dringend een nieuwe bril nodig... |
Is het weer de schuld van ID&T? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Is het weer de schuld van ID&T? |
Duw hem toch niet altijd zo in zijn slachtofferrol. Seffes gaat hij nog iemand vermoorden op de bus door het steeds aanhoudende racisme tegen ID&T. |
|
|
| Push2005 |
| Tzou zonde zijn, mensen die 14h per dag werken vind ge nieveel meer :( |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ahnee da was vennegoor of hesselink :)
mja al die begaaide namen ook bij die hollanders. Kunnen die ni gewoon jan of piet heten :p |
VENNEGOOR OF HESSELINK Jan
HUNTELAAR Jan Klaas
= 2x Jan :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FredNova
VENNEGOOR OF HESSELINK Jan
HUNTELAAR Jan Klaas
= 2x Jan :D |
lol, owned :clown: |
|
|
| FredNova |
@Tom, heb ik uw smeergeld al ontvangen?
@Luc, zijt ge nu echt serieus ? (ik hoop aant zeveren) |
|
|
| Push2005 |
| Ja ik zeverde :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja ik zeverde :p |
Dit kan helpen dan, je hebt ze al voor 8,5 euro. ;) |
|
|
| Bertn |
| Met ID&T valt nochtans niet te zeveren! |
|
|
| Eagle` |
| het bs gehalte swingt weer de pan uit de laatste paar pg's |
|
|
| FredNova |
Inderdaad, terug on-topic.
Duitsland er uit vrijdag en dan mag iedereen winnen ;) |
|
|
|
|