|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander :)
Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though :( |
Ik vreesde er toch wel al voor dat Oekraïne te afhankelijk ging zijn van Shevchenko. En een spits is dan weer zowiezo afhankelijk van de aanvoer. Het zou idd mooi zijn als Spanje dit voetbal ook tegen een tegenstander van een zwaarder kaliber kan brengen.
En die laatste van Torres vond ik ook magnifiek. Kvind ze zelfs schoner dan die van Kaka en Rosicky, vanwege de opbouw (en omdat het Spanje is :p). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
(zelfs Wim De Coninck valt nog mee) |
Veruit de beste analist imo en ook een zeer goeie commentator. Verschil in commentaar is toch opvallend. Gisteren bij de match tussen Frankrijk en Zwitserland heb ik mij doodgeërgerd in Guy Polsboel en Hein Vanhazebroeck. |
|
|
| djcresto |
| Spanje speelde zeer sterk. Vroeger hadden ze teveel spelers die te traag voetbalden. Zoals een Baraja. Deze ploeg maakte zeer veel snelheid. Het middenveld was sterk, de vleugelbacks in aanvallend opzicht, Torres en Villa zijn levensgevaarlijk. Vraag is inderdaag of dit Oekraine een goede waardemeter was. En Oekraine werd een paar keer ten onrechte afgevlagd in de eerste helft. Tegen sterke ploegen kan dit niet goed openzetten van de buitenspelval Spanje duur te staan komen. |
|
|
| Real |
| Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. :nervous: |
Beschikbare mensen met kennis van zaken misschien? En iemand die ook nog iets kent van tv maken en niet gebonden is aan een exclusiviteitscontract met een andere zender? Kvind het los daarvan ook een rare beslissing. Ik ken niemand die Carl goed vind als sportcommentator of presentator. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Hoe komt VT4 er trouwens bij om Carl Huybrechts te "huren" voor het WK. Zo'n arrogante zak. :nervous: |
idd, maar 'k heb daar al meermaals m'n beklag over gedaan dus zal niet herbeginnen ...
toch nog 1 keer: die kerel suckt immens :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
die kerel suckt immens :whip: |
kben der zelf ook helemaaaal gene fan van, maar kvond dat zn programma (en hij zelf ook wel) gisteravond heel goed meeviel. Maar kvermoed dat het vooral ligt aan de omkadering eb doordat em toch een aantal goed geselecteerde gasten had. |
|
|
| Gladius |
| ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik zie alle matchen |
nice :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering. |
bbc ownt idd, alhoewel wim de coninck ook zeer sterk is. Enja Polspoel... die kneus blijft lachen. Met zen haat tegen Genk :rolleyes: En zen liefde voor anderlecht ligt er ook altijd dik op :whip: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by djcresto
Beschikbare mensen met kennis van zaken misschien? En iemand die ook nog iets kent van tv maken en niet gebonden is aan een exclusiviteitscontract met een andere zender? Kvind het los daarvan ook een rare beslissing. Ik ken niemand die Carl goed vind als sportcommentator of presentator. |
Ik vind dat ook niet. :( Laat die knol aub weg van de Memorial Van Damme dit jaar. Vorig jaar bij de aankondiging van de atleten voor de 100m (toch hét koninginenummer) mocht hij alle namen door de micro brullen. Toen hij aan Aziz Zakari kwam, schreeuwde hij Aziz ZAKIRAA! Ge zag die mens daar ook staan en denken wtf? Als hij de minste kennis van zaken zou hebben -los van zijn voetbalkennis- dan zouden er zo'n flaters niet begaan worden, en zelfs de namen aflezen van een papiertje blijkt daarbij te veel gevraagd. |
|
|
| Phortastic |
| om maar te zwijgen van zen haar... just ne poedel :stongue: |
|
|
|
|