|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
kut kut kut
ik had 10 euro op Ivoorkust staan
Mexico (1.40) - Gelijkspel (4.00) - Angola (8.50)
Veiligste zal wel op Mexico zijn |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
kut kut kut
ik had 10 euro op Ivoorkust staan
Mexico (1.40) - Gelijkspel (4.00) - Angola (8.50)
Veiligste zal wel op Mexico zijn |
waar wedt ge ? |
|
|
| Freezel |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Lekker boeiend, zolang we blijven winnen en toch bagger spelen ga ik niet lopen klagen :stongue: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Freezel
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Lekker boeiend, zolang we blijven winnen en toch bagger spelen ga ik niet lopen klagen :stongue: |
tot je verliest tegen een tegenstander die bagger speelde... Dan is het weer zagen en huilen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wees nu eerlijk, wat gaat Oranje tegen de Argentijnen uitrichten? :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Phortastic
waar wedt ge ? |
www.betandwin.com
en hadden die verdomde mexicanen nu ni kunnen winnen gvd :whip: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Phortastic
tot je verliest tegen een tegenstander die bagger speelde... Dan is het weer zagen en huilen :p |
Haha ik niet, ik had al geen verwachtingen van dit WK wat Nederland betreft, dus alle gewonnen potjes zijn meegenomen ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wees nu eerlijk, wat gaat Oranje tegen de Argentijnen uitrichten? :) |
Niks
Maar dat hoeft ook niet :D Laat de reserves maar lekker een potje ballen. Er ligt natuurlijk totaal geen druk op, dus laat ze maar een lekker recreatief potje gaan ballen :toothless |
|
|
| Dj_Day-V |
| Als we 2de worden dan moeten we wel tegen de eerste van die poule:nervous: |
|
|
| Eagle` |
| zonde dat een ploeg als ivoorkust er uit ligt |
|
|
| eieregooie |
| Sja, argentinie wordt niks, maar mexico of portugal moeten ze dan wel weer kunnen hebben dacht ik zo :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zonde dat een ploeg als ivoorkust er uit ligt |
. |
|
|
|
|