return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 36)
View this Thread in Original format
Real
De scheidsrechter deed het nog behoorlijk vond ik.
eieregooie
quote:
Originally posted by Real
De scheidsrechter deed het nog behoorlijk vond ik.

Volgens Blatter verdiende de scheids zelf een kaart :p
Real
Vreemd, navenant de hoeveelheid en de aard van de overtredingen, hadden er in feite zelfs nog enkele rode kaarten meer kunnen zijn.

Hij had de match misschien niet goed in de hand, maar ik denk niet dat dat echt zijn fout is. Hij is al bij al nog redelijk consequent geweest, hoewel soms zelfs té mild bij sommige fases. Bijvoorbeeld die tackle van Deco waarvoor hij zijn 1e geel kreeg, daar kon ge makkelijk rood voor geven, los op de man. :nervous: Nu ja, 5 minuten later had hij het toch vlaggen. :p
Phortastic
Om over die 1ste tackle van Boulahrouz nog maar te zwijgen... Moest ook direct rood zijn. Dan was de match probby ook niet zo uit de hand gelopen ook.

En die 1ste van Deco was ook uit pure frustratie omdat Holland op een moment gewoon doorspeelde terwijl de bal volgens fairplay naar Portugal moest. Nuja tis zoals ei zegt: een match waar niemand fier op hoeft te zijn :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto

Verder hadden de Nederlanders nog geluk dat er nog niemand werd weggestuurd. Bij één van die tumulteuze fases duwde er één toch heel hard tegen een Portugees.

Yup, ik verwachtte toen toch ook dat Sneijder rood ging krijgen voor die redelijk stevige duw tegen Petit. :nervous:
Timothy
quote:
Originally posted by djcresto
Tja twas ook wel een wedstrijd van jankers bij elkaar. Van Bommel en Figo mogen ze van mij allebei schorsen op basis van tv beelden. Van Bommel was nog erger als Staelens in 98 tegen Kluivert. Bij Figo zal het niet de eerste keer zijn dat hij iemand Rood aannaait.

Uit de replay beelden blijkt toch echt wel dat Figo een elleboog in z'n gezicht krijgt tot in tegenstelling wat de presentator ook beweert.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Timothy
Uit de replay beelden blijkt toch echt wel dat Figo een elleboog in z'n gezicht krijgt tot in tegenstelling wat de presentator ook beweert.

Waarheid

Nu ja, normaal kijk ik naar de Nederlandse tv, maar gisteren was de commentaar echt niet te harden. Ik snap wel dat je toch een beetje pro je eigen land bent, maar als sportcommentator zou je toch tenminste een beetje objectief moeten blijven. Zoals bijvoorbeeld die elleboogfase: Figo krijgt inderdaad een elleboog in z'n gezicht. Hij lokt het zelf uit ja, en een kaart daarvoor geven had niet persé gemoeten. Maar zit dan als commentator toch niet te zeveren dat er niet eens contact is. Of had Figo tijdens het vallen zichzelf even ongemerkt op de kaak geklopt zodat die helemaal rood zag? :rolleyes: Of dat heerlijke schot van Maniche in de 2de helft, moet je dat nu "Wat een geméén schot!!" noemen? Moest het bv. Robben zijn geweest die zo'n bal trapte, dan had het een "Geniale bal!!" geweest...

En kansloze kritiek van Van Hanegem daarna, man man :nervous:
Bertn
Het was idd nogal onsportief van die Hollander daar toen hij zijn gekregen bal niet teruggaf en gewoon keihard in de aanval ging. Ik denk dat Deco gewoon wat gefrustreerd was toen:toothless
RadiantB
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En kansloze kritiek van Van Hanegem daarna, man man :nervous:

Die begon ei zo na te huilen: hij zat alleen te kankeren over Scolari, die blijkbaar zo'n enge mafkees is, omdat hij gans de match zijn spelers vurig aanvuurt, terwijl Van Basten daar als een stervende plant staat te maffen. :toothless
Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
Het was idd nogal onsportief van die Hollander daar toen hij zijn gekregen bal niet teruggaf en gewoon keihard in de aanval ging. Ik denk dat Deco gewoon wat gefrustreerd was toen:toothless

Idd, dat was wat ik al zei in het begin. Deco deed die tackle om die aanval af te breken... Pure frustratie dus, en i cant blame him.

Gladius
quote:
Originally posted by Phortastic
Idd, dat was wat ik al zei in het begin. Deco deed die tackle om die aanval af te breken... Pure frustratie dus, en i cant blame him.

jah ergens wel begrijpelijk, maar dat doen als ge al geel hebt vind ik niet echt slim, da's eerder uw ploeg in de steek laten (+ der niet bij in kwartfinale!).
spannend was het allemaal wel in de 2de helft, maar echt goed voetbal, da ni (tis trouwens al eventjes geleden dat ik nog 'ns een echte goeie match heb gezien).
Qua commentaar vond ik het nog meevallen op den holland hoor. Een beetje subjectief was die wel, maar ik vond het toch niet echt storend eigenlijk.
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
maar dat doen als ge al geel hebt vind ik niet echt slim

Toen had hem nog geen geel... Was zen eerste geel, 5min derna gooide hij de bal weg en kreeg hem wel zen 2de geel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement