|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
Ivanov heeft goed gefloten, punt. Vandaag staan in de gazet reacties van een Vlaamse arbiter (naam ontglipt mij) op de verschillende kaarten, en ze zijn zo goed als allemaal volledig terecht. Hij had enkel vroeger rood moeten trekken, zodat de wedstrijd niet uit de hand was gelopen. Voor de rest kunt ge hem weinig kwalijk nemen. Enough with the bashing! |
Volgens mij is het de schuld van Tiësto en ID&T! :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FredNova
Volgens mij is het de schuld van Tiësto en ID&T! :toothless |
Echt? In elke thread? |
|
|
| FCB_Fanatic |
iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ?
hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ... :rolleyes:
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof één speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid. |
|
|
| djcresto |
| mja Cruijf verkondigde ook dat het voor voetballers veel gemakkelijker moest zijn om Nederlander te worden omdat zij iets konden betekenen voor de natie. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Xilver
Echt? In elke thread? |
Goeie vraag! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ?
hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ... :rolleyes:
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof één speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid. |
die kraamt toch al een paar jaar zever uit:D |
|
|
| RadiantB |
| quote: |
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof één speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. |
Toch wel: als Van Basten Huntelaar had geselecteerd zoals elke coach met gezond verstand zou gedaan hebben, hadden ze Portugal afgedroogd.
Robben en Van Persie hadden gewoon niemand als target, ze maakten de actie en bleven maar lopen tot ze de bal kwijt waren. (Van Nistelrooj op de bank, Kuyt sukkelaar, ...)
Zijn redenering was namelijk dat ze al spitsen genoeg hadden en te weinig middenvelders. :rolleyes:
Hij verkiest dus Babel, Maduro boven een goeie speler, die aan de lopende band scoort. :rolleyes: ² |
|
|
| FredNova |
Ik had ook graag Huntelaar zien meegaan naar het WK...
maar Ruud, Kuyt, Robben, Van Persie, Babel kan je nu niet echt tweederangs noemen he...
Wat dan van Seedorf? Makaay? ...
En dat van Kalou vind ik triestig...
in België identiek, er is eens een speler die één seizoen goed speelt en dan moet die plots Belg worden (Salou, Frutos,...) !?!? |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Toch wel: als Van Basten Huntelaar had geselecteerd zoals elke coach met gezond verstand zou gedaan hebben, hadden ze Portugal afgedroogd.
Robben en Van Persie hadden gewoon niemand als target, ze maakten de actie en bleven maar lopen tot ze de bal kwijt waren. (Van Nistelrooj op de bank, Kuyt sukkelaar, ...)
Zijn redenering was namelijk dat ze al spitsen genoeg hadden en te weinig middenvelders. :rolleyes:
Hij verkiest dus Babel, Maduro boven een goeie speler, die aan de lopende band scoort. :rolleyes: ² |
idd enisgzins onbegrijpelijk, toch zijn van persie en robben niet echt van de voorzetten geweest, wat ook de reden is dat van nistelrooij vaak op een eiland stond. weet niet of huntelaar wel het verschil had kunnen maken...
oranje was sowieso maar middelmatig, zelfs weggespeeld door ivoorkust. wtf moesten ze trouwens met 4 rechtsbacks.
naast het selectiebeleid valt ook het wisselbeleid van van basten te betwisten. waarom venegoor maar 6 minuten? dan kan die 2 ballen raken ofzo, zeker als iedere portugees 2 minuten gaat liggen wanneer er een nl speler in zijn personal space komt.
jammer dat cruijff van basten niet durft af te rekenen en maar de minister van vreemdelingen zaken en integratie aanpakt.
wel denk ik dat het nl eltal toekomst heeft met van basten.. het was nu nog duidelijk te onervaren (misschien toch davids maar mee moeten nemen ipv babel of maduro, die ik toch al niet zo geweldig vind..) en ook van basten zal er van geleerd hebben. misschien moet ie voortaan ook iets meer aanwijzingen geven tijdens de wedstrijd ofzo. het contrast met scolari was wel erg groot :D
nu maar hopen dat argentinie de duitsers afdroogt en engeland de portugezen. vervolgens ghana brazilie en dan ghana - argentinie in de finale :)
EDIT: whaha http://www.burorenkema.nl/2006/06/n..._nederlagen.php |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik had ook graag Huntelaar zien meegaan naar het WK...
|
die was mee, en heeft 6 min gespeeld :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Phortastic
die was mee, en heeft 6 min gespeeld :p |
Serieus?!? Dan heb ik dringend een nieuwe bril nodig... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Serieus?!? Dan heb ik dringend een nieuwe bril nodig... |
ahnee da was vennegoor of hesselink :)
mja al die begaaide namen ook bij die hollanders. Kunnen die ni gewoon jan of piet heten :p |
|
|
|
|