|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
|
strike :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maakt niet uit wat hij gezegd heeft |
Daar ben ik het niet mee eens.
Is makkelijk praten in onze luie zetel en achter het computerscherm.. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hetzelfde zou gedaan hebben in Zidane's schoenen, als Materrazzi effectief de woorden 'terrorist' in de mond heeft genomen. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Lang leve het internet :D
Ik vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. Die Italianen zijn ook geen lieverdjes, vooral Materazzi niet.
http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg
' you terrorist' zou hetgeen zijn wat Materazzi zei. |
dit vind ik wel erg laag ze, een filmpke posten van Materazzi's zware fouten & onsportief gedrag, wa heeft dat hier nu mee te maken. Iedereen weet wa voor nen beul hij is, maar toevallig kan hij ook een stukske verdedigen, en hij was gisteren met Cannavaro weeral de sterkhouder van het team. En wat hebt ge als bewijs van die ' you terrorist'? En zelfs dan is het ERG dom en onprofessioneel om daarop te reageren. Akkoord, 't is gemakkelijk gezegd, maar op dat niveau mogen woorden u weinig doen imo. Voor al dat geld dat ze verdienen & de enorme voorbeeldrol die ze zijn voor gans de voetbalwereld mogen ze zich toch een beetje gedragen imo. Zulk gedrag hoort gewoon niet op een voetbalveld, of het nu de beste speler ter wereld is of niet. Niet dat ik het gedrag van Materazzi goedpraat, want hij zal wss wel iets gezegd hebben, maar kom zeg, ligt da hier toch niet goed te praten eh :whip: |
|
|
| TOR |
Er is een verschil tussen 'goedpraten' en 'in zijn context plaatsen'.
Mijn respect voor Zidane is er iig niet op achteruit gegaan. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hetzelfde zou gedaan hebben in Zidane's schoenen, als Materrazzi effectief de woorden 'terrorist' in de mond heeft genomen. |
daar ben ik het dan niet mee eens, dat zou mij nu eens echt niet boeien als iemand dat op een voetbalveld tegen mij zou zeggen. Waar ik aan dacht toen ik de reactie van Zidane zag, was dat Materazzi zijn vrouw en kinderen zou hebben bedreigd of iets beledigends over hen zou hebben gezegd, ... en daar zou ik persoonlijk ook op reageren, maar blijkbaar heeft hij Zidane 'enkel' als terrorist bestempeld. |
|
|
| djcresto |
| ik vind dat velen nogal licht overgaan op Zidane's gedrag. En ik ben zeker een tolerant persoon hoor. Bij Zidane ging efkes volledig het licht uit, hij deed iets waar hij zelf nauwelijks nog controle over had, waar hij achteraf volledig spijt van had. Op zo'n momenten hebben er ongetwijfeld al mensen andere mensen vermoord. Komt er nog bovenop dat Zidane een voorbeeldfunctie heeft. 1 miljard mensen keken naar die wedstrijd. Zijn gedrag kon ook nog leiden tot rellen. Ik ben zeker een fan van Zidane en hoopte dat hij de echte held ging worden, maar wat hij gedaan heeft kan niet door de beugel. Dan mag Matterazi nog de vreselijkste dingen gezegd hebben. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
daar ben ik het dan niet mee eens, dat zou mij nu eens echt niet boeien als iemand dat op een voetbalveld tegen mij zou zeggen. Waar ik aan dacht toen ik de reactie van Zidane zag, was dat Materazzi zijn vrouw en kinderen zou hebben bedreigd of iets beledigends over hen zou hebben gezegd, ... en daar zou ik persoonlijk ook op reageren, maar blijkbaar heeft hij Zidane 'enkel' als terrorist bestempeld. |
Actually op het tv1 nieuw hebben ze daarstraks gezegd dat volgens 'liplees-experten' Materazzi iets gezegd heeft over de ernstig zieke moeder van Zidane. Het woord 'hoer' zou hij ook hebben gezegd.
In ieder geval die makkelijke praatjes zoals 'hij verdient veel geld en hij is een topspeler die zich moet gedragen etc' zijn maar blaasjes imo. Zidane is uiteindelijk ook maar menselijk en iedereen is makkelijk tot zo'n gedrag uit te lokken zolang ja op de juiste knopjes drukt. |
|
|
| Sh!fty |
Deze vink ook geweldig
 |
|
|
| Transfusion |
"Ja, ik heb Zinédine Zidane beledigd", geeft de Italiaan Marco Materazzi toe. "Maar hij was wel heel erg arrogant", zei hij in de Gazzetta dello Sport.
"Ik heb Zidane enkele seconden aan zijn truitje vastgehouden waarop hij zich naar mij draaide. Hij keek me met een erg arrogante blik aan en bespotte me."
"Als je me mijn truitje wil, geef ik het je achteraf wel, zei hij nog."
"Ik heb een beledigend antwoord gegeven, dat is waar. Maar wat ik heb gezegd hoor je zo vaak. Of het over zijn zus ging? Wat ik zei ontglipt ons zo vaak op het terrein."
"Over zijn moeder ging het zeker niet, want mama's zijn heilig." Materazzi zelf verloor zijn moeder toen hij 14 jaar was.
Wat Materazzi dan wel zei, vertelde hij niet.
"Maar dat ik hem uitschold voor terrorist klopt niet. De enige terrorist die ik ken is zij daar", zei hij terwijl hij naar zijn tien maanden oude dochtertje wees.
Bron: vrtnieuws.net |
|
|
| CygnusX |
:D |
|
|
| djcresto |
| Ondertussen namen Lippi en Klinsmann al ontslag als bondscoach. |
|
|
|
|