|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| leuke speeldag :) |
|
|
| Real |
| 2 keer geld verloren met Italië & Tsjechië, dus TOCH NIET ei. :whip: |
|
|
| Gladius |
| boeiende speeldag met verassingen, dat zeker. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
2 keer geld verloren met Italië & Tsjechië, dus TOCH NIET ei. :whip: |
:toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
2 keer geld verloren met Italië & Tsjechië, dus TOCH NIET ei. :whip: |
+1
kga stoppen met da wedden denk'k :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als jij nou verstand van voetbal had... Jij loopt alleen maar te relschoppen... Maar ik wil het wel verder onderbouwen hoor. De Nederlandse reservespelers hebben twee weken geleden al laten zien dat Nederland Mexico kan hebben, en Portugal is ook verre van wat het twee jaar geleden was. Tuurlijk, het blijft een toernooi, en niets is zeker, maar gezien de recentelijke resultaten is mijn uitspraak wel degelijk gerechtvaardigd.
Tis zo makkelijk he, om alles alleen maar af te zeiken en andere mensen voor dom uit te maken. Toon toch eens een beetje inhoud man...
En ja, Ghana was een leuke pot :D |
Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit ;)
Finale gaat Argentinië - Duitsland zijn, das al vant begin beslist. Op het WK in Japan en Zuid-Korea was het ook een dikke hoax. Geld = m8 = corruptie, etc. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit ;)
|
Jaja, en dan gaat Ei daar helemaal kapot van zijn, die gaat zich echt dagenlang in zijn kamer opsluiten om te huilen omdat hij uitgelachen is door de almighty Mellow_head...
Gisteren jammer genoeg niks kunnen zien van de wedstrijden, dus ik hoop dat het vandaag wat aangenamer zal worden. Hopelijk kunnen de Brazilianen tegen de Australiërs wat sterker voor de dag komen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit ;) |
Als je lef hebt doe je ook een tegenprestatie als ze t wel halen ;) Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn... |
|
|
| IgnazZio |
| Tof matchke daarjust, spijtig dat die bom op de lat ni 5 cm lager was en dan deklat binne :cool: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als je lef hebt doe je ook een tegenprestatie als ze t wel halen ;) Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn... |
[Connor MacLeod mode ON]
Ik heb geen lef! *whispering 'there can be only one...'*
[Connor MacLeod mode OFF]
:rolleyes: |
|
|
| Real |
Brazilië valt wéér tegen in de eerste helft.
Het wordt tijd dat ze Ronaldo eens z'n C4 geven. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
[Connor MacLeod mode ON]
Ik heb geen lef! *whispering 'there can be only one...'*
[Connor MacLeod mode OFF]
:rolleyes: |
 |
|
|
|
|