|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat een baggercommentaar op vt4 ook zonet, lol. Om depressief van te worden. :nervous: |
nah man was es goe om mee te lachen :D
die limburger (Gunter ofzoget) lach ik me kapot mee met die zen depressief gemompel opt einde :haha:
"Man man wat is dit erg"
"Foei foei"
"Niet te geloven"
:stongue: |
|
|
| djcresto |
| indrukwekkend Duitsland en zeer zwak Zweden |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
indrukwekkend Duitsland en zeer zwak Zweden |
Commentaar op VT4 was zo mogelijk nog zwakker. Who the is dieje Gunter eigenlijk? Wa ne knuppel zeg, da kan men ma nog beter :o
(en deze keer heb ik me ni kapotgelachen met hem opt einde) :whip: |
|
|
| Push2005 |
Kvind het eigenlijk raar dat Brazilië in deze poll 26 votes krijgt tegenover 7 voor Duitsland...
Volgens mij gaat Duitsland het maken als ze zo voortspelen :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Commentaar op VT4 was zo mogelijk nog zwakker. Who the is dieje Gunter eigenlijk? Wa ne knuppel zeg, da kan men ma nog beter :o
(en deze keer heb ik me ni kapotgelachen met hem opt einde) :whip: |
alle Gunther Jacob kent ge toch
wel sukkelaars das een feit |
|
|
| Bl@ckOut |
Ben na 10 min ook overgeschakeld naar den holland zenne, amai m'n botten.
En verdiende overwinning voor Duitsland idd.
Hehe, Ballack maar wanhopig proberen om eindelijk eens te scoren :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by djcresto
alle Gunther Jacob kent ge toch
wel sukkelaars das een feit |
Toen ze nog bij Canal+ de nationale competitie becommentarieerden vond ik ze bij de betere die er waren (samen met frank Raes), maar bij het WK vind ik ze toch wel bijzonder slecht :o Volgens mij kennen ze de internationale spelers gewoon niet zo goed zoals de Belgische, en kunnen ze daarom minder goed becommentarieren. |
|
|
| RadiantB |
Vanaf vandaag worden alle matchen ook op BBC uitgezonden, dus allen daarheen !
Op VT4 en K2 beschrijven ze gewoon wat er gebeurt op een saaie en eentonige manier. (het enthousiasme is ver te zoeken)
De commentatoren van BBC leven tenminste mee met wat er op het veld gebeurt en ze hebben er meer verstand van.
Daarnaast hebben ze hopen ex-topvoetballers en trainers om de omkadering te verzorgen.
Lineker, Leonardo, Ian Wright (na Henry topscorer van Arsenal) , ...:crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Vanaf vandaag worden alle matchen ook op BBC uitgezonden, dus allen daarheen !
|
jep heb heel deel op BBC gekeken, idd veel beter :) |
|
|
| djcresto |
mexico verrassend sterk en Heinze verdiende zeker rood. Hier komen ze goed weg.
Ook vanmiddag al blunder van de arbiter met die rode kaart |
|
|
| CygnusX |
| Wat een goal! :eyespop: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat een goal! :eyespop: |
dat was |
|
|
|
|