|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Haha wat lopen ze weer lekker ouderwets klote te spelen, had niet anders verwacht eigenlijk.
C. Ronaldo eruit, crybaby :stongue: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Freezel
C. Ronaldo eruit, crybaby :stongue: |
we zullen zien wie straks gaat lopen janken ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Freezel
C. Ronaldo eruit, crybaby :stongue: |
Belahrouz eruit, crybaby :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| dj Zevan |
| wat een match, zalig :haha: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Go portugal!
Den auto is al aant warmlopen voor toeterend door de wijk te sjeezen strax :crazy:
|
Zijt gij portugees ofzo :D:p ? |
|
|
| Kelly* |
Eerste match dak volg (wel op de pc vanop het werk)....
Go Potugal Go! :D :o :D |
|
|
| domineesje |
jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
portugal ga verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Phortastic
we zullen zien wie straks gaat lopen janken ;) |
Ik niet hoor, ik had toch al geen verwachtingen van Nederland. |
|
|
| dj Zevan |
triestige match, kwa voetbal, maar toch een verdiende winnaar
nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan
toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen |
|
|
| CygnusX |
| Terechte overwinning van Portugal vond ik, ze waren technisch weer zeer sterk. Nederland zo lang met een man meer en het dan nog niet kunnen afmaken. Op fairplay-gebied, een wedstrijd om heel snel te vergeten :rolleyes: |
|
|
| FenixStyle |
| En ze mogen op hun klompen terug naar huis, hoi hoi!! :haha: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
triestige match, kwa voetbal, maar toch een verdiende winnaar
nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan
toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen |
Makkelijk: we spelen al maanden bagger, werd eens tijd dat het werd afgestraft in een serieuze wedstrijd (Italie liet het ook al zien in een vriendschappelijke wedstrijd). |
|
|
|
|