|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ge waart mis :p
Kben blij dat Duitsland gewonnen eeft :crazy: |
Normaal gesproken waren ze eruit :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
schade argentina... alles ist vorbei |
:) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Duitsland was wel kompleet kapot, zonder de penalties was het anders gelopen denk ik! |
|
|
| Shadowkid |
Bah, eerste Spanje eruit tegen die Fransozen, nu Argentinië er op zo'n klotemanier eruit tegen die Duitse braadworsten en Brazilië brengt niet wat verwacht wordt,.. wat een kut-wk :whip:
btw: stom van Pekerman om Messi niet in te brengen ipv cambiasso of cruz, maar anderzijds was de wissel van abbondanzieri wel ook een streep door zijn rekening. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Bah, eerste Spanje eruit tegen die Fransozen, nu Argentinië er op zo'n klotemanier eruit tegen die Duitse braadworsten en Brazilië brengt niet wat verwacht wordt,.. wat een kut-wk :whip:
btw: stom van Pekerman om Messi niet in te brengen ipv cambiasso of cruz, maar anderzijds was de wissel van abbondanzieri wel ook een streep door zijn rekening. |
Tzou fantastisch zijn moest Frankrijk Brazilië eruitkegelen, mar kgeloof nie in wonders :p |
|
|
| DJ Sid |
haha als ze niet uitkijken, dan krijge we nog een worst case scenario voor de Duitse ordediensten: de finale Engeland-Duitsland :p
ma vind terecht da Duitsers doorgaan op basis van dees match.
ook wel lachen wat Frings na de overwinning daar deed met zen ploeg, mooi gedaan :). |
|
|
| Real |
| Ma godverdekke wéér geld kwijt. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Real
Ma godverdekke wéér geld kwijt. |
ge moest ma ni op gelijkspel gokken, dommerik. :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tzou fantastisch zijn moest Frankrijk Brazilië eruitkegelen, mar kgeloof nie in wonders :p |
Mja, zou ik bijlange zo erg ni vinden als Spanje en Argentinië gezien Brazilië toch teleurstelt qua niveau. Enige reden waarom mijn voorkeur nog naar Brazilië zou uitgaan, is omdak toch nog wat fan ben van Ronaldo en Frankrijk Spanje heeft uitgeschakeld.
| quote: | Originally posted by DJ Sid
ma vind terecht da Duitsers doorgaan op basis van dees match.
|
Terecht?! Match in zijn geheel vond ik op een half uur na teleurstellend, maar wel goed in evenwicht. En als er toch 1 ploeg het verdiende was het imo Argentinië, de Duitsers hebben nog minder uitgestoken dan Argentinië. In de verlengingen zaten alle Duitsers kapot. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | | Terecht?! Match in zijn geheel vond ik op een half uur na teleurstellend, maar wel goed in evenwicht. En als er toch 1 ploeg het verdiende was het imo Argentinië, de Duitsers hebben nog minder uitgestoken dan Argentinië. In de verlengingen zaten alle Duitsers kapot. |
Ik vond dat ze verdedigend héél sterk stonden, en draai of keer het hoe je wil, dat is nog altijd belangrijker als 15 doelkansen hebben en er geen binnenschieten.
Klose steekt zijn kop ene keer uit en tis binne, ok hij verdedigt bij de goal van Argentinië ook helemaal niet goed, maar dat is een collectieve fout (zoals de commentator zei, geen spits zetten op de beste kopper van de tegenstander), net zoals de goal van Klose ook een collectieve fout van de Argentijnen was. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Ik vond dat ze verdedigend héél sterk stonden, en draai of keer het hoe je wil, dat is nog altijd belangrijker als 15 doelkansen hebben en er geen binnenschieten.
Klose steekt zijn kop ene keer uit en tis binne, ok hij verdedigt bij de goal van Argentinië ook helemaal niet goed, maar dat is een collectieve fout (zoals de commentator zei, geen spits zetten op de beste kopper van de tegenstander), net zoals de goal van Klose ook een collectieve fout van de Argentijnen was. |
Ah, voila, daar zit dan het verschil in onze opvatting :) Ik heb veel meer respect voor een ploeg die probeert aan te vallen dan voor een ploeg die zeer sterk verdedigt. Ik heb het daarom ook niet voor Italië en Italiaanse ploegen. Verdedigen is ook een kunst, agree; maar daar geniet ik niet van als kijker tenzij ik voor een bepaalde ploeg supporter (en dan nog). Ik ben iemand die vind dat er altijd aanvallend voetbal moet gepredikt worden, geen "laf" verdedigend spel (laf niet te letterlijk nemen). |
|
|
| domineesje |
stomme moffen
was laatste dat ik aan dacht :( |
|
|
|
|