|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
Spijtig dak enkel de laatste 20 min van Argentinië gezien heb. Maar zelfs op basis daarvan was Argentinië geschift goed; dat gemak waarmee ze die bal rondspelen en dan lijken te scoren wanneer ze maar willen.
Messi was idd indrukwekkend, en Tevez bevestigt zijn talent. Khoop echt dat die laatste snel naar Europa komt hoor, om hem dan in de CL ofzo wat meer bezig te kunnen zien.
Kvind Argentinië en Spanje tot nu toe het mooiste en beste spelen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Waarom dat anti Nederland ? :conf: |
duh :p
Ivoorkust heeft vrij veel spelers die in België actief waren. En tzijn goeie! :D
Go Ivoorkust! |
|
|
| djcresto |
en de voetbalmarathon gaat door ....
leuke dag om verlof te hebben :D:D:D |
|
|
| djcresto |
Romaric scoort op vrije trap, let op mijn woorden :D
Voor de Nederlanders, hij scoort vrije trappen zoals Van Hooijdonck :D |
|
|
| mellow_head |
| kutHolland heeft gewonnen :( Ivoorkust verdiende op zn minst toch e gelijikspel. |
|
|
| Shadowkid |
Eikes, wat een kutmatch van Nederland en spijtig van Ivoorkust :( Ik snap toch ni goed waarom Aruna niet van in het begin meedeed ze. Is imo toch een klasse beter dan Romaric of Aruna Kone.
Anyway, als Holland zo verder gaat spelen, mogen ze er rap uitvliegen ze. En dat zal ook zo zijn als ze op die manier spelen tegen een tegenstander die nog een niveau hoger staat dan Ivoorkust. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Binnen een paar dagen pandoering van Argentinië, dat gaat plezant om naar te kijken worden :D |
|
|
| mellow_head |
prono Argentinië - Nederland: 7 - 1
Van Busselstrooij maakt own-goal om de zieke kindjes te steunen :stongue: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Nederland wint, zeg da ik het gezegd heb. :) |
:D |
|
|
| djcresto |
tja Ivoorkust creërt te weinig kansen voor hun overwicht. Copa pakt die vrij trap trouwens. En de goal van Ruud had in 7/10 matchen afgevlagd geweest.
Ik zag zeker geen wereldkampioen in Nederland. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by mellow_head
kutHolland heeft gewonnen :( Ivoorkust verdiende op zn minst toch e gelijikspel. |
Mag ik jou uitlachen , kleuter :) ? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djcresto
Romaric scoort op vrije trap, let op mijn woorden :D
Voor de Nederlanders, hij scoort vrije trappen zoals Van Hooijdonck :D |
Volgens mij is van Persie de enige die dat vandaag gedaan heeft :p
En verder... pffffffff :nervous:
En mellow-head, laat je niet zo kennen man... frust |
|
|
|
|