|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
FORZA ITALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :crazy: :crazy: :crazy:
Wat een match! :crazy: |
|
|
| djcresto |
| Prachtige prestatie van Italië, had ze niet zo sterk verwacht. Een doelpuntensaldo van 11-1 over 6 matchen spreekt ook boekdelen. |
|
|
| dj Zevan |
fantastische match
wat een tempo en spanning van de 1ste tot de laatste minuut
Italianen toch de verdiende winnaar over de 120min gezien
Hopelijk morgen nog eens 120min genieten |
|
|
| eieregooie |
| Mooie ontknoping met die 2 goals zo :) |
|
|
| Eagle` |
| jezus christus die 2de goal van del piero, ge moet is aandachtig kijken van waar the die gast kwam, die vertrok like van zen eigen achterlijn, een spurt van 100 meter ofzo. Opt moment dat gilardino (?) de bal aanneemt voor ie aflegt op del piero, is del piero nog niet eens in een camerashot te vangen met gilardino :wtf: |
|
|
| Xilver |
| twas verdomd proper, die goalkes |
|
|
| FCB_Fanatic |
| eindelijk, de duitsers liggen der uit ... kben der echt content van want ze verdienden het niet om naar de finale te gaan |
|
|
| Bertn |
| Schade Deutschland, alles ist vorbei:D |
|
|
| Gladius |
ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Italië heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
Zoals de finale van het EK in 2000 verwachtte iedereen weer een gesloten wedstrijd met een defensief spelend Italië, maar WEER komen de criticasters bedrogen uit; altijd maar op dat catennacio janken terwijl ze (als het moet) zo'n mooi voetbal kunnen spelen / hebben gespeeld.
Laat ons hopen op een finale Frankrijk-Italië.
god I love football |
|
|
| FredNova |
Zalig! + Prachtige doelpunten!
Ik dacht 'Pirlo trap gvd', maar als je dan ziet hoe geniaal hij aflegt... subliem... en mooi geplaatst binnen.
Tja en Del Piero, leg hem effe lekker in de kruising zou ik zeggen zeg ik zo
Vanavond alles voor Portugal! |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Gladius
ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Italië heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
Zoals de finale van het EK in 2000 verwachtte iedereen weer een gesloten wedstrijd met een defensief spelend Italië, maar WEER komen de criticasters bedrogen uit; altijd maar op dat catennacio janken terwijl ze (als het moet) zo'n mooi voetbal kunnen spelen / hebben gespeeld.
Laat ons hopen op een finale Frankrijk-Italië.
god I love football |
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van italië is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.
Vanavond stem ik voor frankrijk, portugal is toch maar zwak dit tornooi, khad er meer van verwacht. |
|
|
| Xilver |
| Die fransozen eruit ja |
|
|
|
|