|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland :tongue2 |
Dag Argentinië :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland :tongue2 |
+1 |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dag Argentinië :p |
+1 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
mexico verrassend sterk en Heinze verdiende zeker rood. Hier komen ze goed weg.
|
Langs de andere kant wordt in de 91ste minuut ook een zuivere Argentijnse goal afgekeurd, dus ja :)
En die Maxi Rodrigues seg :eyes: Die moet zeker gedacht hebben "Wat Joe Cole kan, kan ik ook!" :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Zweden eruit :(
ik had ze voor het toernooi nochtans ver zien komen en mss wel de halve finale zien halen. Maar uiteindelijk hebben ze vanaf de eerste match enorm teleurgesteld, ik had met dit spelersmateriaal echt wel meer verwacht en de schuld van het falen vind ik vooral bij de coach liggen.
Wel enorm blij dat Argentinië doorgaat, ze blijven voor mij nog steeds een enorme kanshebber voor de WC. Khoop dat ze voor de volgende match hun goeie vorm terugvinden en dan Duitsland eruit kunnen kegelen (Duitsland dat volgens mij vandaag vooral sterk voor de dag kwam dankzij een enorm zwak zweden). |
|
|
| TOR |
| Heerlijke wedstrijd gisterenavond :) Argentinië verdiend door. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En die Maxi Rodrigues seg :eyes: Die moet zeker gedacht hebben "Wat Joe Cole kan, kan ik ook!" :crazy: |
idd :crazy:
Kheb trouwens al veel pareltjes van doelpunten gezien dit WK. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Zweden eruit :(
|
Spannende match gister- die gemist penalty van Zweden was wel :wtf:. Mja, dat wordt maandag lachen met al die Zweedse collega's :p
Duitsland door :D
Vanavond Portugal -Nederland... dat gaat ook wel spannend worden denk ik. |
|
|
| Phortastic |
Go portugal!
Den auto is al aant warmlopen voor toeterend door de wijk te sjeezen strax :crazy:
kheb men ecuador sig maar weggedaan trouwens :( |
|
|
| RadiantB |
Portugal - Nederland: 1-0 !!! :D
Maniche heeft misschien wel een kop om op te kakken, maar hij heeft toch gescoord. ^^ |
|
|
| Dj_Day-V |
Anders schop je Robben even tegen zn borst :whip:
Jammer dat Persie net miste :) |
|
|
|
|