|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Real
Dat was SCHITTEREND. :) |
Amai nog nie! :haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me dàt allemaal :p |
nee idd, mark vanlombeek was stukken beter :rolleyes:
of dirk de wolf en josé de cauwer :o |
|
|
| 1Million$shot |
Nobody beats RIK DE SAEDELEER !!
"MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!"
"ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!"
"DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA :):) )
WIE KENT ER NOG ??
:D :D :D |
|
|
| Antony |
rik de saedeleer is overrated :o
nene, begrijp al die reacties wel. ma get over it |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En Robin Janssens is wel beter als de vroegere presentatoren op vtm en kanaal 2, maar ik vind toch dat hij er op achteruit gegaan is. Ligt waarschijnlijk aan de opdracht en het programma dat hij van vtm krijgt, maar hij gaat te veel richting een poging tot entertainen wat bij hem niet past. Bij het CL-magazine stelde hij meer en betere vragen. |
+1
Duidelijk de vtm invloed, hebben er wel meer last van bij vtm. |
|
|
| Gladius |
| nee ik denk dat het gewoon zijn aard is. vroeger in de CL was hij nog vrij rustig en normaal, maar nu op vtm probeert hij altijd de vlotte man uit te hangen met allerhande handbewegingen en coole uitspraken. lachen =) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Nobody beats RIK DE SAEDELEER !!
"MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!"
"ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!"
"DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA :):) )
WIE KENT ER NOG ??
:D :D :D |
"NEE! JE MOET ZE NIET NAAR SIBERIË STUREN, DAT HEBBEN ZE NIET VERDIEND!" :D |
|
|
| Dj_Day-V |
| Typisch Duits weer, de laatste minuut:o |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Typisch Duits weer, de laatste minuut:o |
typisch hollands om zoiets te zeggen :o
dik verdiend door de duitsers zeg ik, in wat voor mij samen met Argentinië-Ivoorkust de beste match tot hiertoe was. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Gladius
typisch hollands om zoiets te zeggen :o |
:toothless
Maar het is wel zo :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
En den bal is rond en de wedstrijd is pas gedaan als het laatste fluitsignaal weerklonken heeft :o
Kheb de match niet gezien, maar van wat ik gehoord heb was het oververdiend en had het doelpunt evengoed al 20 minuten vroeger gevallen kunnen zijn :) |
|
|
| The_G0dfather |
| scheisse moffen |
|
|
|
|