return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Den Backer
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Geef ons een keer een kans:tongue2 (2x finale verloren:whip: )


Tegen wie? En welke jaren?
basd
quote:
Originally posted by Den Backer
Tegen wie? En welke jaren?

'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentinië.

Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden :)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by basd
'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentinië.

Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden :)


Nep-Nederlander :whip:
:toothless

Altijd positief blijven :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Nep-Nederlander :whip:
:toothless

Altijd positief blijven :)


tenminste een nederlander met zin voor realiteit, ben blij dat dat nog bestaat :)
Veel van jullie kunnen nog iets leren van onze Belgische bescheidenheid (wij zijn dan wel weer veel te bescheiden; maar dat is een ander verhaal).
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Phortastic
tenminste een nederlander met zin voor realiteit, ben blij dat dat nog bestaat :)
Veel van jullie kunnen nog iets leren van onze Belgische bescheidenheid (wij zijn dan wel weer veel te bescheiden; maar dat is een ander verhaal).


Tsja, maar jammer van het voetbal :clown:
Bjorn Vidaz
Argentinië wint de finale tegen Brazilië
Messi speelt iedereen op een hoopje en scoort de winning-goal met de hand van God...:)
Bjorn Vidaz
maar misschien is de beste selectie op papier (na Brazilië natuurlijk) toch wel die van Spanje:

Fernando Torres
Villa
Raul
Luis Garcia
Fabregas
Xavi
Iniesta
Puyol
Reyes
Joaquin
Del Horno
Casillas
...

:crazy:
Gladius
Spanje heeft -naast Argentinië, Brazilië en mss Italië- de laatste jaren altijd een ploeg om wereldkampioen te worden... op papier. Veel potentieel, maar het komt er amper uit. Laten we hopen jah, maar de seizoenen worden er ook niet lichter op, de vermoeidheid speelt spijtiggenoeg veelal mee.
Ik hoop zoals altijd op Italië, maar ik vrees dat het weer Brazilië wordt (vorige keer zelfs zonder op hun best te spelen).
Bjorn Vidaz
Ja, maar nu hebben ze toch spelers zoals Villa, Iniesta en Fabregas die ze vorige jaren niet hadden... Maar de vermoeidheid zou inderdaad wel eens doorslaggevend kunnen worden.
Real
Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. België krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servië&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter.

Mijn pronostiek. :)

IgnazZio
Ik denk Brazilië maar hoop op Zweden :D
Gladius
quote:
Originally posted by Real
Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. België krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servië&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter.

Mijn pronostiek. :)

lol =)
en de omkoopaffaire in België zou dan plots vergeten zijn? =p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement