|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Geef ons een keer een kans:tongue2 (2x finale verloren:whip: ) |
Tegen wie? En welke jaren? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Tegen wie? En welke jaren? |
'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentinië.
Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden :) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by basd
'74 tegen Duitsland, '78 tegen Argentinië.
Dit jaar wordt het met hakken over de sloot naar de achtste finales, daarin wordt verloren (uiteraard na penalties) tegen Portugal. Let op mijn woorden :) |
Nep-Nederlander :whip:
:toothless
Altijd positief blijven :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Nep-Nederlander :whip:
:toothless
Altijd positief blijven :) |
tenminste een nederlander met zin voor realiteit, ben blij dat dat nog bestaat :)
Veel van jullie kunnen nog iets leren van onze Belgische bescheidenheid (wij zijn dan wel weer veel te bescheiden; maar dat is een ander verhaal). |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Phortastic
tenminste een nederlander met zin voor realiteit, ben blij dat dat nog bestaat :)
Veel van jullie kunnen nog iets leren van onze Belgische bescheidenheid (wij zijn dan wel weer veel te bescheiden; maar dat is een ander verhaal). |
Tsja, maar jammer van het voetbal :clown: |
|
|
| Bjorn Vidaz |
Argentinië wint de finale tegen Brazilië
Messi speelt iedereen op een hoopje en scoort de winning-goal met de hand van God...:) |
|
|
| Bjorn Vidaz |
maar misschien is de beste selectie op papier (na Brazilië natuurlijk) toch wel die van Spanje:
Fernando Torres
Villa
Raul
Luis Garcia
Fabregas
Xavi
Iniesta
Puyol
Reyes
Joaquin
Del Horno
Casillas
...
:crazy: |
|
|
| Gladius |
Spanje heeft -naast Argentinië, Brazilië en mss Italië- de laatste jaren altijd een ploeg om wereldkampioen te worden... op papier. Veel potentieel, maar het komt er amper uit. Laten we hopen jah, maar de seizoenen worden er ook niet lichter op, de vermoeidheid speelt spijtiggenoeg veelal mee.
Ik hoop zoals altijd op Italië, maar ik vrees dat het weer Brazilië wordt (vorige keer zelfs zonder op hun best te spelen). |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| Ja, maar nu hebben ze toch spelers zoals Villa, Iniesta en Fabregas die ze vorige jaren niet hadden... Maar de vermoeidheid zou inderdaad wel eens doorslaggevend kunnen worden. |
|
|
| Real |
Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. België krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servië&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter.
Mijn pronostiek. :) |
|
|
| IgnazZio |
| Ik denk Brazilië maar hoop op Zweden :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Nederland wordt uit het WK verwezen als gevolgd van de omkoopaffaire in de competitie die erger blijkt dan ooit gedacht. België krijgt een wildcard en mag naar Duitsland. Ze stoten door tot de finale waarin Dembele 6 keer scoort tegen Servië&Montenegro, waaronder een afstandschot van 46,4 meter.
Mijn pronostiek. :) |
lol =)
en de omkoopaffaire in België zou dan plots vergeten zijn? =p |
|
|
|
|