|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| KAKA!! :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
KAKA!! :crazy: |
ge hebt mijn post gepikt :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Als hij nog eens scoort moogt gij het posten :p
Lekker matchke trouwens, Kroatië is ook sterk bezig :) |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
KAKA!! :crazy: |
fantastische speler
vind ik veruit de beste Braziliaan
heel groot fysiek vermogen, technisch geweldig, onhoudbaar op snelheid,
scoort zeer gemakkelijk en vooral zeer belangrijk is een echte ploegspeler
Brazilaanse spitsen lopen er maar triestig bij, doen amper de moeite om naar de bal te bewegen, Ronaldo was weer huilen met de pet op tijdens de 1ste helft, wat n gebrek aan motivatie, gooi die robinho maar op, wat enthousiasme kan zeker geen kwaad |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
gooi die robinho maar op, wat enthousiasme kan zeker geen kwaad |
.
Speelt ook beter samen met Ronaldinho vind ik, en dat gaan ze wel nodig hebben tegen de sterke verdediging van de Kroaten. Hoewel Kovac natuurlijk weg is, maar toch... |
|
|
| Dj_Day-V |
| Waar blijft de 1-1 ? :toothless |
|
|
| djcresto |
| Voor Brazilië hoefde het niet echt meer, Kroatie is blijkt alles behalve een meeloper te zijn. Prso speelde een berematch, alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen. En die Kroatische supporters, schitterend gewoon. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
alleen blijken de Brazilianen toch wel te kunnen verdedigen. |
Weet je dat nu pas? Lucio en Juan zijn centrale verdedigers van wereldformaat hoor.
en Ronaldo... what the is met die jonge aan de hand? Heeft die meer dan 25 meter gelopen? Ik denk het niet hoor. Zielig niveau, echt triestig. Laat die maar de rest vant WK de bank verwarmen. En wat een goal van kaka weer :eyes:
Heeft die toch een patent op :) |
|
|
| Shadowkid |
Indrukwekkend Spanje. Ik had verwacht dat ze net als op de vorige toernooien vrij flauw zouden spelen, maar ze hebben me verbaast. Echt een zalig middenveld+aanval, en dan de spelers die ze nog op de bank hadden :crazy: : Joaquin, Reyes, Albelda, Fabregas, Raul,...
Samen met Brazilië heeft Spanje toch wel de sterkste kern ze. En ik ben blij dat het er ook eens uit komt. Hopelijk gaan ze nu wel niet terug bezwijken onder de druk, want nu zullen de verwachtingen toch opnieuw groter worden. Het was echt wel een heel goeie match; veel eentijdsvoetbal, hoog tempo, mooi voetbal,.. En Torres heerst toch wel fameus.
Btw: Ik vind de omkadering van VT4 (op Huybrechts na) stukken beter dan die van Kanaal 2. Die gast die dat in de namiddag presenteert doet dat goed; stelt goede en interessante vragen, laten zijn gasten duidelijk hun mening geven. De gasten op VT4 vind ik ook veel beter (zoals die sportjournalist die er vandaag zat). Geen trienen of mensen die gewoon nix van voetbal kennen en die daar wat komen zeveren. Er wordt teminste deftig over de match gepraat, en ze hebben ook wel een toffe locatie als studio. En de commentatoren (zelfs Wim De Coninck valt nog mee) zijn ook een pak beter. |
|
|
| Phortastic |
Oekraine was wel zwakker dan ik verwacht had. Kwil spanje wel eens dit voetbal zien brengen tegen een goeie tegenstander :)
Maar idd wel ferm spel van hun, mede door de zwakte van de tegenstander though :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Zalig matchke inderdaad! Sterk Spanje, en daardoor zwak Oekraïne, en zelfs na de 3-0 lieten ze het tempo niet echt zakken. Als ze zo kunnen blijven voortdoen :eyes:
En die laatste goal van Torres, heerlijk! Puyol die zich efkes doorzet, prachtig aflegt en Torres die droog in de korte hoek knalt. :crazy: |
|
|
| Xilver |
| Argh wrom kan ik da ni zien op 't werk he. Spanje had'k wel willen zien. |
|
|
|
|