|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat is er wel gebeurd dan? |
speler van Kroatië kreeg 2de keer geel, maar de scheidsrechter had dat niet door, en vergat de rode kaart te trekken en dus de speler gewoon verder speelde. Wel lachen, vlak voor hij affloot kreeg nogmaals geel (3de keer dus), en toen kreeg hij wél rood =)). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
speler van Kroatië kreeg 2de keer geel, maar de scheidsrechter had dat niet door, en vergat de rode kaart te trekken en dus de speler gewoon verder speelde. Wel lachen, vlak voor hij affloot kreeg nogmaals geel (3de keer dus), en toen kreeg hij wél rood =)). |
haha :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord? :conf: |
In principe kunnen ze da match laten herspelen wegens een scheidsrechterlijke fout, maar die kans acht ik wel klein :) |
|
|
| Antony |
| kbegrijp da alleen ni, die manne fluiten me oortjes enal. wist dien 4de ref da dan ni? kan die toch effe ingrijpen... achjah, blij da de socceroos doorgaan :p |
|
|
| The_G0dfather |
| nog eentje en ronaldo is all-time topscorer vh WK |
|
|
| RadiantB |
| Hopelijk kan hij eindelijk Müller van de eerste plaats verdrijven: Duitsers en veel doelpunten, ik vind het maar een vieze combinatie. :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Antony
kbegrijp da alleen ni, die manne fluiten me oortjes enal. wist dien 4de ref da dan ni? kan die toch effe ingrijpen... achjah, blij da de socceroos doorgaan :p |
kheb er op gelet en ik heb bij Paul (scheids van gisteren) geen gezien, hoewel al de anderen dat wel dragen. |
|
|
| Phortastic |
| En waarom zeggen spelers van de tegenpartij niet dat die gast al geel had? Net of iedereen opt veld da vergeten was... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En waarom zeggen spelers van de tegenpartij niet dat die gast al geel had? Net of iedereen opt veld da vergeten was... |
Misschien heeft hij op zijn scheidsrechtersblad een verkeerd nummer opgeschreven ofzo en houdt hij zich enkel en alleen daaraan vast :conf: Een andere logische verklaring zie ik anders ook niet direct.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| kheb gisteravond nog halvelings naar de match op Ka2 gekeken, daar had de commentator nie eens door dat het Simunic zn tweede kaart was ... twas nochtans door de regie op het scherm gezet en zelfs dat had em nie gezien :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| Wat een baggercommentaar op vt4 ook zonet, lol. Om depressief van te worden. :nervous: |
|
|
| Gladius |
| zie dan naar NED2 man, waarom nog zo lijden op vt4 =\. |
|
|
|
|