|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bjorn Vidaz |
| dat is idd de officiële website, misschien niet echt superduidelijk maar toch veel informatie daarop hoor |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
is er een officieele website? ik kom op een van YAHOO uit... ik vind hem beetje onduidelijk |
sponsoring heet zoiets he :D Voor mensen met een yahoo account is het wel handig, zijt ge direct aangelogd. |
|
|
| Jasperovitsj |
Djibril Cissé zal niet kunnen meespelen op het WK, this is why:
:nervous:
En denk je dat de bondscoach nu dan Giuly oproept? Nee hoor :rolleyes: |
|
|
| domineesje |
| dat lijkt me pijnlijk :nervous: |
|
|
| Dj_Day-V |
wtf, is het zo erg ? :wtf: :eyespop: video ??
hier dus
http://www.youtube.com/watch?v=o5LFqJOj03k&search=cisse |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, Ballack beweert zelf dat hij toch fit is en vanavond wil spelen. Ik ben eens benieuwd wat Klinssman daarmee gaat doen na de uitlatingen van Ballack vorige week. Als hij hem niet opstelt vrees ik dat de sfeer in de Duitse ploeg meteen al naar de kl*ten is :s |
|
|
| Real |
Ok, ik heb 2,5 euro op Duitsland gezet. :p
Nog 3 kwartier en we beginnen eraan. :crazy: |
|
|
| Real |
| Dat interview van Luk Alloo met Johan Boskamp vind ik wel hilarisch. :toothless |
|
|
| emma |
hoorde dat duitsland net gewonnen heeft ?!
Ik stem voor Togo als wereldkampioen, GO TOGO GO !
(naar aanleiding van die reclame op MTV dus)
Ik ben niet zo into voetbal
maar moet zaterdag in Nederland wel (verplicht!) meekijken op groot scherm. Tis te hopen dat ze dan winnen, anders zit ik opgescheept met allemaal chagrijnige nederlanders... :nervous: |
|
|
| Mindphaser |
| Duitsland was een lachertje, en Emma.. don't worry.. Nederland gaat winnen hoor :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by emma
Ik ben niet zo into voetbal
maar moet zaterdag in Nederland wel (verplicht!) meekijken op groot scherm. Tis te hopen dat ze dan winnen, anders zit ik opgescheept met allemaal chagrijnige nederlanders... :nervous: |
Sfeer verzekerd wel. :) |
|
|
|
|