|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
pronostique voor vanavond heren?
1-0 ITA zeg ik
ik zit in de poll nog steeds op koers btw =) |
|
|
| Vishnu |
^ Ik denk dat ik voor 2-1 voor Frankrijk ga gaan omdat ik de Italianen wel zie scoren maar toch zie verliezen.
Maar echt veel maakt het niet meer uit want ik ben inmiddels mathematisch zeker van de eindoverwinning in onze prono game. :cool: |
|
|
| Antony |
| ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt :wtf: |
|
|
| FredNova |
1-0 Italië
In de 89ste minuut, prutsgoal van invaller Inzaghi :D
(zalig) |
|
|
| Bl@ckOut |
Kga ook voor 1-0 Italië
btw, die doelpunten van Schweinsteiger :eyes:
Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Antony
ik ga voor een oersaaie 0-0 me bijzonder weinig kansen langs beide kanten... verder wint Frankrijk me een magistrale beslissende penalty van Zidane die hij me het hoofd neemt :wtf: |
lol :D
2-1 voor frankrijk |
|
|
| Push2005 |
| 1-0 voor Frankrijk :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Kga ook voor 1-0 Italië
btw, die doelpunten van Schweinsteiger :eyes:
Hoewel Ricardo die eerste wel had moeten hebben. |
gewoon een immense klootbal waar ze mee shotten dit WK, behoorlijk unfair tegenover de keepers al een bal steeds van de ene kant naar de andere zwiept |
|
|
| Gladius |
| yup, da's door het plastic dat in den bal zit (da zwart in de naden) heb ik mij laten vertellen. toch heb ik dat weinig gezien, zulke afzwiepers. bizar |
|
|
| Transfusion |
mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk.
Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Transfusion
djeeses Eagle`, relax, tis maar voetbal ze...
man toch :) |
don't bother, heb some issues met girl die door men hoofd spoken, vandaar de wat kribbig reactie :x
Soit on"bal"topic, ik herriner me in de CL van dit jaar vrijetrapgoal van Lampard tegen Anderlecht in de groepsfase, dacht dat het Zitka was die toen in de goal stond en die was ook kansloos door dat die bal ineens compleet wegdraaide (en het was niet door het effect) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Mijn pronostiek voor vanavond: 1 - 0 voor de Fransen na een gelijk opgaande 90 minuten, waarbij de Fransen in de laatste minuten toch nog een goal maken.
Ik verwacht verder toch een boeiende match met veel kansen voor beide ploegen! |
|
|
|
|