|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bertn
10/jun Argentinië - Ivoorkust 2 - 1
dit was mijn pronostiek voor vandaag... |
hell yeah!:toothless
voor morgen:
11/jun Servië - Nederland 0 - 1
11/jun Mexico - Iran 2 - 0
11/jun Angola - Portugal 0 - 2 |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik zit met een dilemma. Zou ik om 15u naar Servië-Montenegro - Nederland zien of naar finale Roland Garros (Federer - Nadal) ? |
|
|
| Freezel |
| Je kan ook nog naar Formule 1 kijken :stongue: |
|
|
| mellow_head |
| Ja lol Silverstone, het saaiste parcours :haha: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ja lol Silverstone, het saaiste parcours :haha: |
:eek: Da's een zalig circuit, jong. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ik zit met een dilemma. Zou ik om 15u naar Servië-Montenegro - Nederland zien of naar finale Roland Garros (Federer - Nadal) ? |
voetbal zien, en zappen naar den tennis vanaf het spel ne moment stilligt (+ tijdens de rust natuurlijk) =), zo doe ik het toch meestal :).
speciaal vroeg (9h \o/!) begonnen met leren vanmorgend zodat ik de match vanmiddag kan zien => |
|
|
| Bunz |
Ik zou toch voor Federer - Nadal gaan
voetbal zulde nog genoeg zien de komende maand ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Federer - Nadal, alleen al voor de inzet |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
:eek: Da's een zalig circuit, jong. |
inderdaad, tis eigelijk de formule 1 da wa saai is imo :p kijk dan liever BTCC of DTM. Binnekort gratis naar BTCS en VW funcup in Zolder :toocool: |
|
|
| CygnusX |
Nederland op voorsprong! 
Typisch hoe ze nu al "tis stil aan de overkant" aan't zingen zijn :D |
|
|
| Meltoz |
| Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: €5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken;) ) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt :( |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Hebben op't werk een soort van weddenschap lopen, inzet: €5. HIER kan je m'ne pronostiek zien... ( je kan dit excelmeesterwerkje ook herbruiken;) ) Heb't ni zo goed ingevuld als ge't mij vraagt :( |
Van een meesterwerkje gesproken :eyespop:
Bij ons ist ook 5 euro inzet, sta momenteel aan d leiding maar nog ozoveel matchen te gaan :) |
|
|
|
|