return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 56)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Transfusion
mja, de vorigen bal van het wk had dat ook. Het is denkik zeer onredelijk dat ze niet met den teamgeist mochten oefenen voor het wk. Misschien moeten ze toch eens zien naar een ander merk van ballen voor het volgende wk.

Voor de rest trappen die ballen wel heerlijk. Met den teamgeist heb ik nog niet gespeeld, maar de ballen van het ek 2004 en het wk 2002 waren super om mee te shotten buiten het feit dat ze hard afwijken als ge der 'n lel op geeft in rechte lijn.


Ik vermoed dat ze express met die bal spelen om het scoren te stimuleren. Als je ziet hoe weinig goalen er nu al zijn dan ben ik blij dat de keepers het moeilijker krijgen.
Gladius
Ik verwacht ook wel een boeiende match. 'T is zoals de finale van het EK in 2000, toen dacht ook iedereen dat het een saaie en gesloten wedstrijd ging worden, maar Italië kroop toen ook uit hun schelp en speelde mooi voetbal. Natuurlijk was Trezeguet er nog voor de fransen =). Ben es benieuwd of hij mag invallen
Den Backer
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Italië... :)
Eagle`
:rolleyes:
domineesje
:o mijn tv sta hier op ka2 :nervous:
domineesje
quote:
Originally posted by domineesje
:o mijn tv sta hier op ka2 :nervous:

en ik dacht dat het om 21u begon
CygnusX
Zinedine Zidane: from hero to zero in 5 seconds :rolleyes:
Xilver
WTF Zidane, stukske achterlijke mongool
Nabistai
Auch, jammer
dj Zevan
waarom waarom waarom?
man met zo palmares en ervaring en in zn laatste match
hij heeft in het verleden al verschillende gelijkaardige fouten gemaakt
maar waarom nu? hij zou bij de penalties de match nog hebben kunnen beslissen
jammer, echt jammer

Nabistai
penalties, heerlijk :toothless
djcresto
was zo aant hopen dat Zidane den held werd, maarnee den achterlijken aap besliste er zelf anders over.:mad:

Magoe na de eerste helft verwaterde de match. Fransen namen overwicht en behielden dit zelfs met 10 man.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement