|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd :p |
|
|
| Dj_Day-V |
| Hoeveel kansen wil je hebben :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd :p |
Ja want Engeland heeft tot nu toe echt de pannen van het dak gespeeld... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Ja want Engeland heeft tot nu toe echt de pannen van het dak gespeeld... |
Bwo da nie, maar toch...
Die goal van beckham vanmiddag was wel ace :eyes:
Nuja, ik denk al van het begin: Duitsland Weltmeister :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Engeland zal het wel allemaal graag hebben zien gebeuren... Portugal wordt in de pan gehakt volgende wedstrijd :p |
Ik ga alleszinds proberen om de match in Gelsenkirchen op groot scherm in de stad te gaan volgen.. Lijkt me wel de moeite om eens de wk-sfeer te kunnen proeven.. :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik ga alleszinds proberen om de match in Gelsenkirchen op groot scherm in de stad te gaan volgen.. Lijkt me wel de moeite om eens de wk-sfeer te kunnen proeven.. :) |
Wel juichen voor Portugal tussen de Engelse hooligans ;) |
|
|
| Xilver |
| Toch zalig om te zien, die ambras op da veld... Manman wat een zalige match :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Bwo da nie, maar toch...
Die goal van beckham vanmiddag was wel ace :eyes: |
Hoewel ik wel HOOP dat Engeland zich herpakt, Engelse voetbal is gewoonweg bliss. |
|
|
| Bertn |
een paar heel vreemde beslissingen van de scheidsrechter hoor... zo was die tweede gele kaart voor Deco erg twijfelachtig (hij pakte de bal vast nadat de ref al gefloten had).
Ik vond het ook raar dat die spelers mekaar constant zaten op te hitsen en te duwen en zo, wat was dat allemaal zeg. |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
... maar toch een verdiende winnaar
nederland heeft op geen enkel moment echt druk kunnen creeren, zelfs niet met een man meer, ze verdiende niet om verder te gaan
toch ns benieuwd wat de noorderburen hier zelf op hebben te zeggen |
| quote: | | Terechte overwinning van Portugal vond ik, ze waren technisch weer zeer sterk. Nederland zo lang met een man meer en het dan nog niet kunnen afmaken. Op fairplay-gebied, een wedstrijd om heel snel te vergeten. |
Hebben ze in belgie een andere wedstrijd lopen uitzenden ofzo. Ik denk dat jullie de statistieken maar ns na moeten kijken. Portugal schiet hem bij de eerste echte kans erin en hebben daarna nog maar twee echte kansen gehad en nog wat counters die op niets uitliepen. Terwijl Nederland aan t begin van de eerste helft en aan het begin van de tweede helft toch zeker grote kansen had (Van Bommel met afstandschoten, Cocu op de lat bv)en op dat moment zeker niet minder dan Portugal was.
Voor de rest speelde Nederland niet best, maar Portugal ook niet. Maar jullie kunnen niet zeggen dat jullie geen leuke wedstrijd hebben gezien :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Ach ja.. eigenlijk zouden ze beide teams gewoon naar huis moeten sturen :D |
Finale Duitsland - Brazilie is toch al bekend ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
wat een match, zalig :haha: |
. |
|
|
|
|