|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
weeral spijtig dat 1 vd 2 er moet uitvliegen. Dit zou minstens een halve finale moeten zijn maja...
Deutschland über alles! |
|
|
| Phortastic |
| schade argentina... alles ist vorbei |
|
|
| DJ Sid |
| saaie 1ste helft tot nu toe.. |
|
|
| Bertn |
| zoals duitsland nu speelt verdienen ze alvast niet om door te gaan:p ze wachten gewoon af tot argentinië komt precies |
|
|
| Zehra |
:crazy:
Schade Deutschland, alles ist vorbei :D |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Zehra
:crazy:
Schade Deutschland, alles ist vorbei :D |
:toothless |
|
|
| Push2005 |
Argh, scheisse ... :(
Komaan germany, geef die vuile argentijnen hun vet maar :tongue2
edit: Voila, zo hoort het... En nu gaan ze winnen :p |
|
|
| Push2005 |
| Wat een partijdige scheidsrechter zeg, lol |
|
|
| Bl@ckOut |
| verdoeme he :mad: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Duitsland tegen Argentinie, dag Duitsland :tongue2 |
Ge waart mis :p
Kben blij dat Duitsland gewonnen eeft :crazy: |
|
|
|
|