|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
Overwinning van Frankrijk was idd verdiend. En Zizou gun ik het wel, schitterende speler toch.
Brazilië heeft enkel in de laatste 20 minuten druk kunnen zetten, pas dan toonden ze enige gretigheid. Ze hebben gans het toernooi de indruk gehad dat hen niets kon overkomen, tot nu. Zonde dat zo'n indrukwekkende ploeg, een ploeg die tot schitterende dingen in staat zou moeten zijn, het zo laat afweten door een gebrek aan gretigheid. En tbh, de coach van Brazilië zijn opstelling vond ik niet erg logusch bij momenten als je oa ziet hoe een Robinho invalt. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
een gebrek aan gretigheid. |
De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..
Allez les bleus :cool: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by TOR
De sterke Franse defensie zal daar ook wel iets mee te maken hebben gehad. Kaka kreeg bijvoorbeeld geen enkele bewegingsruimte..
Allez les bleus :cool: |
Ja tuurlijk, Franse verdediging was heel sterk en is daar ook mede verantwoordelijk voor. Maar Brazilië is in geen enkele match echt gretig geweest, behalve dan na de goal van Frankrijk zag ge dat ze toch wouden proberen (en weeral na de inbreng van Robinho ook).
Ik ben trouwens geen fan de opstelling van Parreira. Met zo'n vierkant Ronaldinho, Kaka, Emerson, Ze Roberto is het duidelijk de flank een zwak punt is en bovendien krijgen Kaka en Ronaldinho op die manier niet de ruimte die ze mss wel nodig hebben. Ik denk dat Brazilië met flanken wel beter zou kunnen spelen, maar daar hebben ze, raar genoeg, niet meteen veel heel goeie spelers. Maar achteraf is het makkelijk gezegd natuurlijk :) Ze verdienden nu iig niet van door te gaan. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Finale volgens mij Frankrijk - Duitsland! |
Zou wel nog leuk zijn ja :)
Maar duitsland wordt wereldkampioen :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zou wel nog leuk zijn ja :)
Maar duitsland wordt wereldkampioen :p |
ja zou idd leuk zijn.
of frankrijk-italië, heruitgave van het EK hier, zou ik ook leuk vinden. |
|
|
| djcresto |
De coach van Brazilïe hield teveel de handen boven het hoofd van de te oude vedetten.
Pijnlijkste moment voor Brazilië vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Pijnlijkste moment voor Brazilië vond ik als de ooit zo snelle Cafu door Henry op zijn dooie gemakje werd voorbij gelopen. |
Henry in topvorm is dan ook wel de spits met bijna de snelste versnelling in de benen ter wereld... Dus dat is niet echt een faire vergelijking voor de arme cafu :D |
|
|
| Gladius |
mja Cafu, waarom die er nog opstaat is mij ook een raadsel, Cicinho is toch veeel beter.
btw gisteren toevallig iemand Sportzomer op NED2 gezien? Daar hadde ze het nog even over de match van BRA-FRA, en meer specifiek over de goal van Henry; Roberto Carlos moest Henry houden bij die vrije trap, maar ipv daarvan staat hij even uit te rusten op de grote baklijn. gevolg, Henry helemaal vrij en 1-0 :D. |
|
|
| djcresto |
| zeer goed voetbal van Italië en Duitsland. De verdediging van Italië :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
zeer goed voetbal van Italië en Duitsland. De verdediging van Italië :crazy: |
ze zouden beter scoren, ik wil slapen ;)
edit: en ondertussen profiteren die duitsers avn :o |
|
|
| Dj_Day-V |
| Hoppelijk is de finale Italie - Frankrijk |
|
|
|
|