|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| damn, mijn pronostiek van 2-1 voor engeland in de voorlaatste minuut nog naar de vaantjes door zo'n prutsgoal:o |
|
|
| Real |
| Van m'n laatste 5 pronostieken was maar ene juist. Stoeme Larsson in de laatste minuut. :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
damn, mijn pronostiek van 2-1 voor engeland in de voorlaatste minuut nog naar de vaantjes door zo'n prutsgoal:o |
ik had hetzelfde voor :(
Engeland - Portugal 1-1 en dan scoren ze in de laatste 5minuten nog twee keer. Van hetzelfde met Paraguay - T&T, daar had ik 1-0 gepronostikeerd en dan scoren ze nog 4min voor het einde een tweede goal. |
|
|
| Jasperovitsj |
man, die goal van Joe Cole :eyes: :eyespop: :crazy:
Op een andere manier even magistraal als die wereldgoal van Cambiasso of die van Torres in de 1ste wedstrijd van de Spanjaarden! En die goal van Rebrov gisteren mocht er anders ook zijn :)
Op gebied van doelpunten zijn we toch al verwend geweest op dit WK! :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
man, die goal van Joe Cole :eyes: :eyespop: :crazy:
|
|
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Tijdens het openingsweekend keek al één op de tien Vlamingen naar de Nederlandse verslaggeving en sindsdien is dat aantal alleen nog maar toegenomen. Gemiddeld volgt één op de vijf Vlaamse WK-kijkers de wedstrijden op "Nederland 2". Tijdens Nederland-Ivoorkust afgelopen vrijdag schakelden zelfs één op de drie Vlaamse kijkers over op de NOS in plaats van het commerciele KanaalTwee dat samen met VT4 de Belgische rechten in handen heeft.
Bij de NOS is men bijzonder opgetogen over de Vlaamse kijkcijfers. "We beschouwen het als een enorm compliment." aldus Maarten Nooter, hoofd van Studio Sport. "Of we beter zijn dan onze Vlaamse commerciële collega's kan ik niet zeggen: ik heb ze nog nooit bezig gehoord. Maar ik vraag Mart Smeets in elk geval of hij de volgende keer even de Vlamingen welkom wil heten." |
Hoe zit dat hier ? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Hoe zit dat hier ? |
Ik heb nog geen enkele minuut van het voetbal op Ka2 of VT4 gezien, altijd NED 2 :) |
|
|
| CygnusX |
| Hier ook Ned2, ik ben die Rexona reclame en "Bet And Win, sportsbetting on the internet" meer dan beu. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hier ook Ned2, ik ben die Rexona reclame en "Bet And Win, sportsbetting on the internet" meer dan beu. |
De Nederlandse reclame duurt evenlang als die op Ka2 of VT4 hoor. Als je geen reclame wil en direct analyses en commentaar wil kijk je best naar de BBC met Gary Liniker. Trouwens vind ik de commentatoren van Nederland niet veel beter als de Belgische. Hangt er ook beetje vanaf wie commentaar geeft natuurlijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Guy Polspoel mogen ze voor mijn part afschieten. Achterlijke randdebiel, en dan nog zo vol van zichzelf :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en dan nog zo vol van zichzelf :rolleyes: |
Tis ne Anderlecht supporter, wa wilde :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Guy Polspoel mogen ze voor mijn part afschieten. Achterlijke randdebiel, en dan nog zo vol van zichzelf :rolleyes: |
das idd een zwak beestje :D |
|
|
|
|