|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld.
Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier :rolleyes: |
en champ league is toch wel niet meer misbaar vind ik hoor, tijdens 't jaar |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt.
Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ... |
Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Italië heeft tenminste iets getoond dit WK. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Italië heeft tenminste iets getoond dit WK. | zullen ook een vd weinigen zijn |
|
|
| djcresto |
| Volgens mij heeft het toch ook te maken met de kwaliteit van de verdedigingen. |
|
|
| Xilver |
| Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ma 't is wel een bleitsmoelke he, Ronaldo |
een vuile blaas ja. iemand moet die dringend echt wel eens petsen geven. ik kan die kerel zo ni af he, zo ne dikkenek zeg.:o
edit: en ik denk dat dit het zwakste WK ooit moet zijn...:confused: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
edit: en ik denk dat dit het zwakste WK ooit moet zijn...:confused: |
ik denk het sterkste :D
Volgens mij ligt het niveau toch heel hoog. Maar door de kwaliteit van vele verschillende landen ligt het dicht bij elkaar en krijgen we vrij weinig spektakel. |
|
|
| Antony |
als Zidane nu een sublieme finale speelt gatem toch de geschiedenisboeken in als den Jordan van het voetbal voor mij, en kgun hem da ook :o
aan de andere zijde zijn er ook veel spelers die ik het wk gun, maar Totti bijvoorbeeld NI, dus laat Frankrijk maar zegevieren :) |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Italië heeft tenminste iets getoond dit WK. |
Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Idd, FRA zou echt een zeer slechte kampioen zyn, enkel de frenchies die er content mee zouden zyn. Italië heeft tenminste iets getoond dit WK. |
zowel FRA als ITA hebben beiden 1 échte sterke match gespeeld, resp. tegen Brazilië en Duitsland. precies ni veel gezien vant wk eh pol? |
|
|
| The_G0dfather |
Italië heeft vanaf de eerste match behoorlijk op niveau gespeeld en is alleen maar beter geworden, 'k vond de opening van de italianen tegen oekraïne anders niet slecht, Australië was id een rip-off maar iedere match opnieuw bewijzen die mannen hoe goed ze wel kunnen verdedigen, ook dat is goed spelen en verdient aandacht.
ITA verslaat Ghana, Tsjechië, en gelijk tegen VS
FRA gelijk tegen Zuid Korea, Zwitserland en gewonnen tegen Togo
betere resultaten en vorm van italië in die groepsfase. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld? |
nee |
|
|
|
|