return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 23)
View this Thread in Original format
CygnusX
Onovertuigende overwinning van Brazilië
Real
Dit moet ik toch even delen met de rest:

Bertn
pff, als Brazilië zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven
eieregooie
quote:
Originally posted by Real

Zij is DE chick van het wk :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
pff, als Brazilië zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven

slecht spelen en winnen, zo wordt je wereldkampioen...

Was het op het vorige wk anders? Ik herrinner me toch de match België tegen Brazilie die de Belgen zelfs serieus domineerden.
Shadowkid
quote:
Originally posted by Bertn
en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven

Vind ik ook. Adriano heeft zeker niet meer getoond dan Ronaldo, en ook de rest speelde ni goed. Idd flauw om dan op Ronaldo te fluiten. Robinho daarentegen was wel goed, het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.
djcresto
quote:
Originally posted by Shadowkid
het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.

goed geluisterd naar de commentator ;)
Shadowkid
quote:
Originally posted by djcresto
goed geluisterd naar de commentator ;)

Kzocht nog een andere manier om het uit te drukken maar ik vond geen :D
Glexx
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Schrap Italië en Tsjechië ook maar van die lijst.. volgens mij heeft Argentinië de titel dit jaar voor het oprapen. Misschien dat Spanje, het enige Europese land dat fatsoenlijk lijkt te voetballen, wat tegengas kan bieden.

Spanje heeft de laatste 40 jaar op een groot tornooi altijd wel iets voorgehad, ben benieuwd of het dit jaar wel prijs zal zijn ...

De 4-0 belooft wel ! :)

Maar geef mij maar Engeland :cool:
djcresto
quote:
Originally posted by Shadowkid
Vind ik ook. Adriano heeft zeker niet meer getoond dan Ronaldo, en ook de rest speelde ni goed. Idd flauw om dan op Ronaldo te fluiten. Robinho daarentegen was wel goed, het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.

Ook niet vegeten dat Robinho op 20 minuten alles kan geven. Dat houdt ie nooit een ganse wedstrijd vol denk ik. Ik verwacht nu wel dat hij zijn kans krijgt in de volgende wedstrijd.

Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
slecht spelen en winnen, zo wordt je wereldkampioen...

Was het op het vorige wk anders? Ik herrinner me toch de match België tegen Brazilie die de Belgen zelfs serieus domineerden.

idd, nagel op de kop. En Brazilie doet da slim. Zonder enorm veel inspanningen hebben ze 6 op 6, 3 goalen voor en nog geen enkele binnen. Na de groepsfase zijn ze pas genoodzaakt om alles te geven. Alhoewel er toch wel veel mensen uit vorm zijn hoor. Ronaldo, Adriano, Ronaldinho lijken allemaal serieus aan rust toe.

Eigenlijk zou het een goede zaak zijn om in het jaar dat er een WK of EK is, geen champions league te houden. Maarja dat zal nooit gebeuren, veel te veel geld mee gemoeid :(
Eagle`
quote:
Originally posted by Phortastic
idd, nagel op de kop. En Brazilie doet da slim. Zonder enorm veel inspanningen hebben ze 6 op 6, 3 goalen voor en nog geen enkele binnen. Na de groepsfase zijn ze pas genoodzaakt om alles te geven. Alhoewel er toch wel veel mensen uit vorm zijn hoor. Ronaldo, Adriano, Ronaldinho lijken allemaal serieus aan rust toe.

Eigenlijk zou het een goede zaak zijn om in het jaar dat er een WK of EK is, geen champions league te houden. Maarja dat zal nooit gebeuren, veel te veel geld mee gemoeid :(

ronaldinho staat gewoon niet op de positie waar ie hoort, nu staat ie al 2 matchen puur middenveld, terwijl hij het beste acteert net achter de spitsen zoals bij barca
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement