|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| kwestie dat ze zo slecht spelen waarschijnlijk. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van italië is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.
|
yep da's wel waar natuurlijk. Op basis van het hele toernooi verdiende Duitsland om door te gaan. Maar aan de andere kant, Italië gaat (zoals Frankrijk) pas echt goed spelen als ze tegen echt goede ploegen spelen, en op basis van de match gisteren verdiende ze de winst dubbel en dik imo. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van italië is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, |
ik denk dat je dan ook eens moet kijken naar de tegenstanders van Duitsland, die hebben tot nu toe niets tegengehad buiten Argentinië, en die wedstrijd hadden ze evengoed met de penalties kunnen verliezen.
In de eerste ronde zaten ze al niet echt in een moeilijke poule, Costa Rico stelt niets voor, Polen stelt in mijn ogen ook niet heel veel voor. Ze speelde hun beste match tegen duitsland en verloren nipt met 1-0 terwijl het eigenlijk 3-0 had kunnen zijn. Ecuador speelde dan weer met een half B-elftal. In de tweede ronde kwamen ze dan tegen een onnoemelijk zwak zweden uit. Op zich een goede ploeg, maar als je hun toernooi bekijkt moet je kunnen toegeven dat ze nooit hun beste niveau hebben gehaald.
ik blijf erbij dat duitsland enkel goed voetbal heeft laten zien en zo ver is gekomen doordat ze een vrij makkelijke loting hadden. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik blijf erbij dat duitsland enkel goed voetbal heeft laten zien en zo ver is gekomen doordat ze een vrij makkelijke loting hadden. |
mja da's hypothetisch en ik ga er bv niet mee akkoord. Ze lagen niet onder tegen Argentinië en gisteren hebben ze toch ook de kansen gehad. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Eventjes erbij zeggen dat dit de eerste wedstrijd van italië is op niveau. Over de hele lijn heeft de manschaft meer laten zien, spijtig genoeg hadden de spagetti's gisteren het overwicht.
Vanavond stem ik voor frankrijk, portugal is toch maar zwak dit tornooi, khad er meer van verwacht. |
Agreed :) |
|
|
| djcresto |
| Ach uiteindelijk hangt het toch allemaal af van details. En wat blijkt, de grote voetbalnaties blijven de plak zwaaien. Argentinïe, Brazilië, Duitsland, Italië, Portugal, Spanje en Frankrijk zijn voor mij 7 evenwaardige ploegen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
ForZa Italiaaaaaaaaaaaaaaa
prachtige wedstrijd, prachtige goals.
Cannavaro, die is toch echt ongelooflijk. ook Materazzi was top vanachter, en dan te denken dat Nesta er niet bij was. Italië heeft (buiten een owngoal) overigens nog geen doelpunt tegen gehad op dit WK (!!).
|
idd ijzersterke verdediging. Maar aan de andere kant heeft Frankrijk ook nog maar 1 goal binnen gekregen ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
idd ijzersterke verdediging. Maar aan de andere kant heeft Frankrijk ook nog maar 1 goal binnen gekregen ;) |
en Portugal ook :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
en Portugal ook :D |
haha idd
pronostiek: 0-0 :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Doe mij maar finale Frankrijk - Italië dan :) |
|
|
| The_G0dfather |
De Fransen moesten er in de groepsfase al uit liggen maar ze hadden chance dat er een dwerg als Togo in hun groep zat en tegen spanje was het al helemaal niet verdiend.
Portugal / Deco FTW !! |
|
|
|
|