|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Phortastic
dan stel ik voor dat ge die fase toch nog maar eens goed bekijkt. Hij houdt de bal bij, hij gooit hem weg en direct erna gooit Cocu hem op de grond uit frustratie. Terecht geel voor Deco dus. Cocu moet zo natuurlijk ook niet doen maar Deco maakte eerst de fout. |
als ge de herhaling fatsoenlijk bekijkt, gelijk gij voorstelt, ziet ge dat Deco de bal zelfs terug gooit naar de plaats vd vrije trap, Deco had de bal amper 2sec vast en Cocu zat er al op
maar maakt niet, portugal verdient geplaatst
trouwens al 2 mooie kwartfinales opt programma |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
maar maakt niet, portugal verdient geplaatst
|
dikke punt :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En kansloze kritiek van Van Hanegem daarna, man man :nervous: |
dat heb ik gemist, wat heeft em gezegd ?
want kben nieuwsgierig ... :toothless |
|
|
| eieregooie |
Zo kansloos vond ik het niet eens, wel grappig :D Het kwam er in feite op neer dat hij nog meer dingen aanhaalde die niet goed gingen om de wedstrijd, naast de dingen waar iedereen het al over heeft... Zoals het gedrag van de portugese coach en het gedrag van de duitse toeschouwers in het stadion etc. etc.
Hij was duidelijk teleurgesteld in de wedstrijd iig... Maar ik kan die afzeikmentaliteit van hem wel waarderen :D |
|
|
| The_G0dfather |
| van haneghmen ftw op tv, altijd zitten zeiken op alles en iedereen :D |
|
|
| The_G0dfather |
teh lameness of internet :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| Ja, zoiets belachelijks gaat echt over die man zen verdere carriere beslissen, foei internet! :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja, zoiets belachelijks gaat echt over die man zen verdere carriere beslissen, foei internet! :stongue: |
welke carriere?
die stopt bij het einde van het WK ... voor hem is dat dus nu ;) |
|
|
| Real |
| Ivanov heeft goed gefloten, punt. Vandaag staan in de gazet reacties van een Vlaamse arbiter (naam ontglipt mij) op de verschillende kaarten, en ze zijn zo goed als allemaal volledig terecht. Hij had enkel vroeger rood moeten trekken, zodat de wedstrijd niet uit de hand was gelopen. Voor de rest kunt ge hem weinig kwalijk nemen. Enough with the bashing! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
wat een kutmatch trouwens dernet. Zelfs penalties kunnen ze ni sjotten :o |
Die 2e Oekraïnse penalty was nochtans wel heerlijk + gedurfd :tongue2 |
|
|
|
|