return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 51)
View this Thread in Original format
Eagle`
Belachelijke 2de finalist
TOR
Bijzonder zwakke wedstrijd, lol.

Benieuwd wat er in de finale staat te gebeuren.
Transfusion
Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren.
Gladius
pff ja zwakke match. Frankrijk moest ni en Portugal kon ni
Eagle`
quote:
Originally posted by Transfusion
Bwa, ze hebbe kunne scoren, portugal heeft zo goed als geen deftige doelkans gehad en die heb je wel nodig om te scoren.

eh ??? you got to be ing kiddin me :wtf:
Transfusion
Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan.
Eagle`
quote:
Heb je de hoogtepunten goed bekeken? 1 minuut nog nie en het was gedaan.

als figo die vliegevangersmove van bartez op de vrije trap van ronaldo goed kopt ist goal da noem ik anders wel een kans, soit wtf hebben de fransen op 90 minuten aan noemenswaardigs getoond, met een ganse ploeg achter de bal kruipen, belachelijk
Transfusion
zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)

Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.

oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat.
Eagle`
quote:
zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)

Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.

oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat.

Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt.

Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ...
Nabistai
lol

Transfusion
quote:
Originally posted by Eagle`
Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen ...

Maar ze scoorden niet... en bij voetbal moet je scoren om te winnen.
En portugal voetbalde, maar zorgde niet voor uitgesproken kansen dus ga dan niet liggen zeiken dat ze onverdiend verloren zijn.

Geen van beide verdiende het echt om te winnen, maar frankrijk heeft een doelpunt gemaakt.

@Nabistai is een foto van euro 2004 (check logo op shirt)
Phortastic
Wat is dit toch een zwak WK zeg... Het wordt eens tijd dat ze al die spelers wat minder in het seizoen laten spelen dat ze wat minder uitgeblust aan zo een WK beginnen... Geen Champions League in het jaar dat er een EK of WK is bijvoorbeeld.

Maarja, dat is hardop dromen. Gaat veel te veel geld verloren op die manier :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement