|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| was mooi inderdaad, ook al omdat ons adoptieland is :toocool: |
|
|
| Phortastic |
Nice match van Tsjechie. Maar ik vrees dat zonder Koller hun kansen op de titel serieus geslonken zijn. Rosicky ownde wel hard :)
En ing Onyewu :whip: :whip:
Altijd die spast van Standard die mensen het ziekenhuis in stampt. Ze moeten die gast gewoon nimeer op een voetbalveld toelaten :whip: |
|
|
| Antony |
| Heerlijke eerlijkheid van Robin Van Persie altijd. Na de Champions League finale zen coach gezegd dat hij Bergkamp een waardig afscheid had moeten gunnen. En nu ook weer de enige die Robben durft zeggen minder zen eigen kansen te zoeken en meer in het belang van het team te spelen. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Nice match van Tsjechie. Maar ik vrees dat zonder Koller hun kansen op de titel serieus geslonken zijn. Rosicky ownde wel hard :)
|
Idd, zonder Koller zie ik het vrij somber in. Baros vind ik ook wel een goede spits, maar zowat het tegenovergestelde van Koller. Koller kunnen ze eigelijk niet vervangen. En idd, Rosicky heerst :) Lijkt veel vooruitgang geboekt te hebben (al heb ik hem niet bezig gezien de laatste jaren). |
|
|
| Jasperovitsj |
| F*cking Italianen :whip: |
|
|
| lievez |
idd :p
had Ghana en vooral Essien de kansen afgewerkt...
maja da kon dan ook gezegd worden over Italianen :p
enfin die worde toch geen kampioen :p
go socceroos ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ghanezen waren anders wel té hard in de duels, dat deed hen toch een beetje in mijn achtig dalen. Maar sterke ploeg anders, de Afrikaanse landen komen hier tot nu toe toch heel sterk voor de dag vind ik :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
F*cking Italianen :whip: |
Centjes verdiend!  |
|
|
| Gladius |
Ghana verdiende mss een gelijkspel ja, maar ze hebben blijkbaar heel veel moeite om af te werken.
forza italia! =) |
|
|
| Vishnu |
Hoho uitkijken naar de match van Brazilië vanavond :) Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik.
Mijn droomfinale is Brazilië - Tsjechië, al weet ik niet of het spelschema dat toelaat. |
|
|
| Antony |
| was meer onder de indruk van romario |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Met dat spitsenkwartet zijn ze nooit eerder zo hard favoriet geweest als nu denk ik.
|
Hell yeah! Ze hebben echt de perfecte voorlinie denk ik. Kaka en Ronaldinho als opbouwers/aangevers die zelf ook de actie in huis hebben en Ronaldo en Adriano als echte target men. En dan nog Robinho en Juninho op de bank die minstens evenveel waard zijn, echt ongeloofelijk :crazy: |
|
|
|
|