|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k bedoel dus wel dat ze meer zijn dan outsider hé, voor alle duidelijkheid
|
ik reken ze ni tot kanditaat winnaars. Dus zet ik ze bij outsiders. Lijkt me logisch. |
|
|
| The_G0dfather |
ah ja elke z'n mening hé :)
ben ook geen italië fan maar ze lijken me toch meer in staat tot een goeie prestatie dan bv engeland of fra |
|
|
| Vishnu |
Heb op Brazilië gestemd, ook al hoop ik dat er toch een complete outsider wint, zoals Griekenland twee jaar geleden op het EK.
In onze vriendenkring heb ik een prono spel georganiseerd: alleman gooit 5 euro in de pot, doet pronostieken op de uitslag waarbij per match van 0 tot 4 punten te verdienen zijn, en aan het einde van de rit schieten er 3 geldprijzen over, best fun en leuke afwisseling voor tijdens de examens :p |
|
|
| domineesje |
1. Brazilië
2. Argentinië
3. Frankrijk
4. Engeland
5. Zweden |
|
|
| MikeVee |
1. Robland
2. Vlaanderen
3. Luxemburg
:rolleyes:
(een maand lang dat voetbal overal; was blij toen België uitgeschakeld was :o ) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"voetbal is voor jeanetten" |
korfbal is voor jeanetten ;)
misschien ni het populairste team, ma khoop da Engeland t'beste voetbal laat zien.
Engeland
Italië
Brazilië |
|
|
| Eagle` |
Mexico ook niet te onderschatten. In ieder geval gaan er weer een hoop top landen uitvliegen eerste ronde imo.
Nederland oa. zou me al verwonderen als ze de groepsfase zonder kleerscheuren doorkomen. |
|
|
| mellow_head |
Italië is een homoploeg :stongue:
Duitsland gaat winnen, ik zal ook voor Argentinië supporteren!
Ploegen die er bij de eerste ronde MOETEN uitvliegen: Nederland, Verenigde Staten van Amerika, Togo, Costa Rica, Angola en Japan.
Ploegen die gaan tegenvallen/zuigen: Trinidad & Tobago :stongue: , Italië, Frankrijk en Zuid-Korea. |
|
|
| Jasperovitsj |
Iemand zou u echt eens een cursus "Nuanceren voor beginners" cadeau mogen doen hoor :p
En precies zo weinig mensen die in de kansen van Nederland geloven? :)
Die hebben anders wel een aardig team bij elkaar, sterker dan bvb Duitsland in mijn ogen ;) |
|
|
| lievez |
England ftw :p
alhoewel Brazilie en Argentinie een zwaar goei ploeg hebben
Hopelijk vliegt holland er snel uit door een of ander geklungel :p |
|
|
|
|