return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 
De Grote WK 2006 Thread (pg. 57)
View this Thread in Original format
Xilver
brolfinale
Nabistai
quote:
Originally posted by Xilver
brolfinale


toch veel drama? :D
Real


:nervous: :nervous:
eieregooie
quote:
Originally posted by Den Backer
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Italië... :)

knap, bijna goed :)
Eagle`
was wel een knal van ne kopstoot infeite, nuja tis niet de eerste keer dat zen potje overkookt, bij Real ook al paar keer voorgevallen
Nabistai
lol, er zijn al onmiddelijk geruchten da zidane zijn reputatie zou willen herstellen door nog een seizoentje te spelen :D
Phortastic
bij geruchten zal dat ook blijven ;)
The_G0dfather
heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider é, italië
Jasperovitsj
Ik vond het anders wel een aangename finale :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik vond het anders wel een aangename finale :D


Ik vond het een finale zoals de rest van het WK: matig.

djcresto
Absoluut hoogtepunt was voor mij toch Argentinië tegen Servië.
eieregooie
quote:
Originally posted by The_G0dfather
heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider é, italië

Outsiders kunnen ook winnen, daarom zijn t outsiders :p

En ik vond 't ook een leuke finale als neutrale toeschouwer :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 
Privacy Statement