|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Xilver
brolfinale |
toch veel drama? :D |
|
|
| Real |
:nervous: :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Ik gok 1-1 na 120 min & met de penalties 3-2 vr Italië... :) |
knap, bijna goed :) |
|
|
| Eagle` |
| was wel een knal van ne kopstoot infeite, nuja tis niet de eerste keer dat zen potje overkookt, bij Real ook al paar keer voorgevallen |
|
|
| Nabistai |
| lol, er zijn al onmiddelijk geruchten da zidane zijn reputatie zou willen herstellen door nog een seizoentje te spelen :D |
|
|
| Phortastic |
| bij geruchten zal dat ook blijven ;) |
|
|
| The_G0dfather |
| heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider é, italië |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vond het anders wel een aangename finale :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vond het anders wel een aangename finale :D |
Ik vond het een finale zoals de rest van het WK: matig. |
|
|
| djcresto |
| Absoluut hoogtepunt was voor mij toch Argentinië tegen Servië. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
heh, ze waren toch meer dan zomaar outsider é, italië |
Outsiders kunnen ook winnen, daarom zijn t outsiders :p
En ik vond 't ook een leuke finale als neutrale toeschouwer :) |
|
|
|
|