|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En kansloze kritiek van Van Hanegem daarna, man man :nervous: |
Van Hanegem FTW :toothless |
|
|
| eieregooie |
:D |
|
|
| Gladius |
HAHA :haha:
draai en keer hoe ge het wilt, aan de scheids lag het niet |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Gladius
HAHA :haha:
draai en keer hoe ge het wilt, aan de scheids lag het niet |
Dat Nederland verloren heeft niet, dat het zo uit de hand liep wel... |
|
|
| Dj_Day-V |
| Weer een naaierige wedstrijd :) |
|
|
| djcresto |
| lol weer een omstreden beslissing van de scheidsrechter. 6 sec voor het einde een zeer omstreden strafschop die Totti er lekker inknalt. |
|
|
| Freezel |
| Scheidsrechters zijn lekker in vorm dit WK! Blijkbaar wil de corrupte FIFA geen verrassende landen bij de laatste 8. |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Toen had hem nog geen geel... Was zen eerste geel, 5min derna gooide hij de bal weg en kreeg hem wel zen 2de geel :) |
Ik heb Deco de bal zelfs niet zien weggooien, hij heeft die enkel maar opgeraapt, toen kwam, ik dacht, Cocu er gelijk ne halve zot tussen en gooit Deco met bal op de grond.
Cocu blijft raar genoeg ongestraft, aangezien die toch n halve fysieke aanslag pleegt nadat de scheidsrechter al heeft gefloten.
En Deco die enkel de bal oppakt, zonder effectief iets overdreven te hebben gehinderd, krijgt 2de keer geel |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Freezel
Scheidsrechters zijn lekker in vorm dit WK! Blijkbaar wil de corrupte FIFA geen verrassende landen bij de laatste 8. |
en sinds wanneer is dat een nieuw gegeven?
hoe vaak Belgie al benadeelt is op grote toernooien ten koste van de 'grote landen' kan ik al niet meer op 1 hand tellen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
En Deco die enkel de bal oppakt, zonder effectief iets overdreven te hebben gehinderd, krijgt 2de keer geel |
dan stel ik voor dat ge die fase toch nog maar eens goed bekijkt. Hij houdt de bal bij, hij gooit hem weg en direct erna gooit Cocu hem op de grond uit frustratie. Terecht geel voor Deco dus. Cocu moet zo natuurlijk ook niet doen maar Deco maakte eerst de fout. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
Haha :p
All jokes aside, ik vond dat Nederland toch wel een goal verdiende. Die bal van Cocu had er gewoon keihard moeten inzitten.. Ok, het samenspel was ver te zoeken maar dat gold ook voor de tegenstander. Ik had graag nog verlengingen gezien met mss strafschoppen op het eind (:D) om het duel nog epischer te maken.. |
|
|
| Real |
| Godverdomme Italië, godverdomme ref... |
|
|
|
|