|
De Grote WK 2006 Thread (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
De finale was zeker niet hoogstaand, maar op basis van het hele WK is Italie toch wel een verdiende winner imo..
Net terug van Genkcentrum, waar de voetbalvreugde enorm was.. Ik schat dat er toch zo'n 5000-8000 man was opgedaagd, en het feest zal daar nog wel tot in de vroege uurtjes duren.. :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
op basis van het hele WK is Italie toch wel een verdiende winner imo..
|
Seriously? :nervous:
Ok, vergeleken met Frankrijk kan ik dat wel begrijpen, maar er waren toch andere ploegen die ik het meer gegund had. Zoals Argentinië bijvoorbeeld. Maarja, zij hebben het niet waargemaakt, en Italië dan weer wel, dan maakt het allemaal niet uit wat "verdiend" is. |
|
|
| Transfusion |
strakke kopstoot van zidane :x
Goeie penaltyreeks van beide ploegen, beste reeks van het wk. Ikzelf had de mannschaft de titel wel gegund, nuja Italië versloeg Frankrijk dus hebben ze alle recht op de titel. Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt :x |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by djcresto
was zo aant hopen dat Zidane den held werd, maarnee den achterlijken aap besliste er zelf anders over.:mad:
Magoe na de eerste helft verwaterde de match. Fransen namen overwicht en behielden dit zelfs met 10 man. |
Het verbaast me dat Materazzi zijn kopstoot niet heeft gecounterd met een welgemikte elleboog, dat zou ook niet de eerste keer zijn. :D
Wel knappe penalties deze keer, geen enkele save en die van Trezeguet had ook wel binnen mogen gaan.
| quote: | | Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt |
Als het op tijd af raakt zeker. ^^ |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Wel knappe penalties deze keer, geen enkele save en die van Trezeguet had ook wel binnen mogen gaan. |
Penalties waren inderdaad sterk. Trezeguet had pech dat zijn bal geen 3 cm lager was. Beide keepers kunnen wel nie echt goed penalties pakken. Ze kiezen beiden vooraf hun hoek en dan heb je toch minder kans. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Nu maar hopen dat het volgend WK in Afrika geen flop wordt :x |
Ik vrees ervoor. Kheb in de krant gelezen dat er geen tram, metro of treinverbindingen voorzien zijn (de eerste delegaties verklaarden om een bizarre reden dat er voldoende tram en metrolijnen waren). De bouw van de stadiums is nog niet begonnen (deels omdat men de investeringen niet wil doen), er zijn geen hotels/winkels etc & men rekent daar op 250.000 mensen (Duitsland had meer dan een miljoen bezoekers) |
|
|
| Antony |
| De fifa onderzoekt da toch altijd grondig, dacht da het extreem moeilijk is om een WK naar u land te krijgen. Moete dikke en gezonde dossiers kunnen voorleggen. Dus ik maak mij geen zorgen, zullen wel stadia komen en of er tramlijnen zijn of niet trek ik me ook ni bepaald hard aan... ? Kunnen wel al zeggen dat de nieuwe WK-bal een last zal worden voor de keepers! :p |
|
|
| djcresto |
| Feit is ook wel dat de fifa absoluut eens naar Afrika wou/wil. |
|
|
| Gladius |
"ma 10/07/06
De Fransman is verkozen tot beste speler van het afgelopen WK, ondanks zijn kopstoot in de finale van het toernooi."
:eek: :eek:
... wat een klucht. Hoe kan Cannavaro, na gisteren weer een supermatch te hebben gespeeld, die NIET winnen????? on-ge-looflijk :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
... wat een klucht. Hoe kan Cannavaro, na gisteren weer een supermatch te hebben gespeeld, die NIET winnen????? on-ge-looflijk :whip: |
. |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
| Gladius |
| lol wel grappig, maar langs den andere kant vind ik die beelden verschrikkelijk om te zien =<<< |
|
|
|
|