|
Stel uzelf voor (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Zal ik dan ook maar effe :p
Voornaam : Tim
Leeftijd : 23
Woonplaats : Hoevelaken
Werk/Studies : Cameraman
Hobbies (buiten Trance) : Platen draaien, beetje chillen, technofeesten bezoeken. (karpervissen :p)
Favoriet (sub)genre : Techno
Favoriet nummer allertijden : geen idee
Favoriete DJ(s) : Cari Lekebusch, Bart Skils, Angela Flame, Lucca en meer...
Favoriete producer(s) : Damon Wild, Adam Jay, Lars Klein enzenz
Favoriete film(s) : Rumble Fish
Wanneer begon techno voor jou? : 1999
Met welk nummer begon het? : Al sla je me dood
DJ je? : ja
Produce je? : nog niet. |
|
|
| DJ Zetski |
Nadat ik enkele posts heb gedaan werd het toch eens tijd...
Voornaam: Sam
Leeftijd: 22
Woonplaats: Heule
Werk/Studies: 7e jaar Administratie Vrije Beroepen
Hobbies (buiten Trance): showband Musica del Corazon
Favoriet (sub)genre: Uplifting Trance,
Favoriet nummer allertijden: Union Jack - Two full moons and a trout
Favoriete DJ: Paul van Dyk
Favoriete producer(s) : L-Vee, MIKE, Nalin & Kane, Fred Baker
Favoriete films: LOTR
Wanneer begon Trance voor jou: toen ik ongeveer 12 was
Met welk nummers begon het? BBE - Seven days and one week en Yves Deruyter - The Rebel
DJ je?: ja
Produce ja, wel met amateurmateriaal |
|
|
| Litheon |
Ik sluimer al jaren deze forum's af ...
Voornaam : Toon
Leeftijd : 19
Woonplaats : Zandhoven(Antwerpen)
Werk/studies : Industr. Ing. (HIK) (al een jaar blijve plakke...)
Hobbies(buiten Trance) : programmeren
Favoriete subgenre : prog-trance; g&d spul
Favoriete DJ(s) : Gabriel & Dresden, Armin van Buuren, Sasha, Markus Shulz, enz.
Favoriete producer(s) : Gabriel & Dresden en zoveel andere
Favoriete film(s) : Donny Darko, American Beauty, ing Amal, lilja-4-ever, enz.
Wanneer begon trance voor jou? : 2001 - 2002 (eens een paar setjes gekopieerd van iemand, voornamelijk Tiesto, al die setjes zotgedraaid)
De ECHTE microbe is eigelijk iets later gekomen, een maat & ik waren op M2 (3 dagen durende lan party in kelder metropolis) en dachten nog even in antwerpen te wandelen, waren beetje onze weg kwijt en kwamen langs het sportpaleis, was toen Illusion 5 Years (of 15? dunno hoe lang bestaat dat?:p) bezig; we waren aan het twijfelen, gaan we of gaan we ni, we begonnen net aan onze terugweg (stonden midden op die brug) en we hoorden plots "Tiesto - Lethal Industry", mja toen naar binnen gegaan...
Met welk nummer begon het : De Magik's van Tiesto (vooral de 5, 6 & 7) (zot gredraaid), een beetje verplichte kost als je beweert dat je fan bent van Tiesto
DJ je? : Neen
Produce je? : Neen
Favoriete drank? : Donkere Leffe |
|
|
| Jannis94 |
Voornaam : Yannick
Leeftijd : 23
Woonplaats : Leuven op kot, Rotselaar is homebasis
Werk/studies : Geneeskunde 5de jaar
Hobbies(buiten Trance) : voetbal, koers, maten, vrouwen
Favoriete subgenre : moeilijk te zeggen
Favoriete DJ(s) : Sven Väth, Felic Da Housecat, Laurent Garnier
Favoriete film(s) : Star Wars, The Godfather, The good the bad and the ugly
Wanneer begon trance voor jou? : Al terug tot de hoogtijd van Yves Deruyter
Met welk nummer begon het : Yves Deryuter - The Rebel
DJ je? : Ja
Produce je? : Neen
Favoriete drank? : Irish Coffee |
|
|
| 1Million$shot |
Voornaam: Gregory
Leeftijd: 22
Woonplaats: Hoevenen
Werk/Studies: Laatste jaar Expeditie Distributie Transport
Hobbies (buiten Trance): Basketbal scheidsrechter
Favoriet (sub)genre: HOUSE / CLUB / GROOVE
Favoriet nummer allertijden: Sasha - Xpander / Drax Ltd II - Amphetamine / Junior Jack - Thrill me :crazy:
Favoriete DJ: Chris Liebing, Erick Morillo, Roger Sanchez, Dave Lambert
Favoriete producer(s): dakket begot ni zou weten
Favoriete films: Star Wars, LOTR, Band of Brothers, ...
Wanneer begon Trance voor jou: Veel te laat !!!!
Met welk nummers begon het?: System F - Out of the blue (eerste plaat die ik heb gekocht, ik was toen in Londen met school)
DJ je?: ja, bedroom dj
Produce je?: nope |
|
|
| Antony |
Voornaam : Antony
Leeftijd : 19
Woonplaats : Berchem (Antwerpen)
Werk/Studies : Regentaat LO
Hobbies (buiten Trance) : Basketball (speler, trainer, coach)
Favoriet (sub)genre : trance (en waarom ni zo is 1ne keer per
kwartaal nekee hardstyle? :crazy: )
Favoriet nummer allertijden : Junk Project - control
Favoriete DJ(s) : Ferry Corsten
Favoriete film(s) : The Matrix
alle Highschool-toestanden (American Pie etc.)
Wanneer begon trance voor jou? : 2000
DJ je? : nope
Produce je? : nope
Favoriete drank? : Schweppes agrum, Gini lemon, Fanta |
|
|
| Synthesia |
Voornaam : Sacha
Leeftijd : 21
Woonplaats : Sint Niklaas
Werk/studies : 2 jaar Management aan de London School of Economics (Londen), nu zelfstandige (distributiesector)
Hobbies(buiten Trance) : Uitgaan, Fitness, Reizen, Cinema, PC, Fietsen
Favoriete subgenre : uplifting / mellow / progressive / tech-trance / hardtrance
Favoriete nummer allertijden : Push - Universal Nation
Favoriete DJ(s) : M.I.K.E., Nu NRG, Armin Van Buuren, Tiesto, Marco V
Favoriete producer(s) : M.I.K.E., Airwave, Tiesto
Favoriete film(s) : The Pianist, Schindler's List, Der Untergang, Million Dollar Baby, Gladiator, Snatch, Lock Stock & 2 Smoking Barrels
Wanneer begon trance voor jou? : ~2000
Met welk nummer begon het : Face on Mars - The Bug (2000) na natuurlijk wat bekendere tracks zoals Robert Miles eind jaren '90
DJ je? : Nee
Produce je? : Nee
Favoriete drank? : Sinaasappelsap, Lipton Ice Tea, Champagne :)
Dat was het dus ongeveer...browse al geregeld TA maar nog niet echt actief geweest. Zit ook op mike.be forum (Sashy - maar die nickname zou ik toch willen veranderen :p) en kijk geregeld eens op dance4mation en een aantal discotheek forums. Hey iedereen! |
|
|
| JdDark |
ik ga dit ook eens invullen :p
Voornaam : Tim
Leeftijd : 21
Woonplaats : Gent
Werk/Studies : Economie
Hobbies (buiten Trance) : movies, anime, weggaan, mij amuseren
Favoriet (sub)genre : progressive trance
Favoriet nummer allertijden : te moeilijk
Favoriete DJ(s) : Sasha, Hernan Cattaneo, Zabiela, Diggers, Nick Warren
Favoriete producer(s) : Pole Folder (Zero Gold is :eyes:), Sasha, Bedrock and the usual Suspects
Favoriete film(s) : Léon, Nikita (Franse versie), Spirited Away, Ghost In The Shell, Spriggan, Infernal Affairs
Wanneer begon trance voor jou? : once upon a time, long ago
Met welk nummer begon het? : hmmmmm, ik herinner mij Universal Nation als één van de eerste
DJ je? : ja
Produce je? : nog niet |
|
|
| DJ Sid |
Voornaam : Winfried
Leeftijd : 18
Woonplaats : Meeuwen-Gruitrode, (in't Noorden van) Limburg
Werk/Studies : Verkeerskunde, Universiteit Hasselt
Hobbies (buiten Trance) : computer, voetbal, op stap gaan, film kijken
Favoriet (sub)genre : techtrance
Favoriet nummer allertijden : trance: Tiësto - Magik Journey, techno: DJ Rolando - Knights Of The Jaguar
Favoriete DJ(s) : trance: Ferry Corsten, Tiësto, AvB techno: Dave Clarke, Adam Beyer, Cristian Varela, Monika Kruse
Favoriete producer(s) : trance: Mojado, Rank 1, Estuera, Tiësto techno: Umek, Ben Sims, Jesper Dahlback, DJ Preach, Jeff Mills, Speedy J
Favoriete film(s) : Pulp Fiction, The Matrix trilogie, Monty Python & The Holy Grail
Wanneer begon trance voor jou? : 2002
Met welk nummer begon het? : geen idee meer
DJ je? : ja
Produce je? : nee |
|
|
| Jerro |
Voornaam : Jeroen
Leeftijd : 18
Woonplaats : hasselt
Werk/studies : zesde jaar middelbaar, humane wetenschappen
Hobbies(buiten Trance) : Uitgaan, Fitness, squash, voetbal
Favoriete subgenre : hardtrance, prog. trance, tech-trance
Favoriete nummer allertijden : moeilijke vraag..
Favoriete DJ(s) : Armin Van Buuren, Tiesto, Marco V, Paul van Dyk, Rank1
Favoriete producer(s) : Tiesto
Favoriete film(s) : Gladiator, The Matrix 1 en 2, Face off, the rock
Wanneer begon trance voor jou? : 2003
Met welk nummer begon het : dat k het al niemeer weet zie..
DJ je? : Nog nie..
Produce je? : Nee
Favoriete drank? : cola, bier, martini |
|
|
| Wael_progressiv |
Voornaam : Wael
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Bosch (Noord-Brabant)
Werk/Studies : Directeur
Hobbies (buiten Trance) : Fitness,films kijken, voetbal, MSN-nen en mijn vriend :crazy:
Favoriet (sub)genre : Progressive breaks
Favoriet nummer allertijden : Love Song - Ofra Haza
Favoriete DJ(s) : Moshic
Favoriete producer(s) : Moshic, Phil K & Habersham
Favoriete film: The Day After Tomorrow
Wanneer begon trance voor jou? : 1990
Met welk nummer begon het? : Age Of Love
DJ je? : Ja
Produce je? : Ja |
|
|
| mrcanon |
Voornaam : Jeffrey
Leeftijd : 19 (geboren in 1985)
Woonplaats : Zulte, gemeente gelegen tussen Gent en Kortrijk
Werk/Studies : Toegepaste Informatica aan het VHTI (KATHO Kortrijk)
Hobbies (buiten Trance) : computer, uitgaan, film, café
Favoriet (sub)genre : uplifting trance & progressive trance
Favoriet nummer aller tijden : Push - Strange World
Favoriete DJ(s) : AvB, M.I.K.E., G&D, Markus Schulz, Perry O'Neil, Jon O' Bir
Favoriete producer(s) : M.I.K.E., G&D, Perry O'Neil
Favoriete film(s) : Swordfish, Mission Impossible (1&2), War Of The Worlds, Beverly Hills Cop (1-2-3),
Wanneer begon trance voor jou? : 1999, maar me er echt beginnen mee bezig houden begin 2004
Met welk nummer begon het? sorry, weet ik echt niet meer
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
|
|